شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 8368

جنایت میانمار به دلیل ترس از اسلام است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قنوات جنایات و کشتار مسلمانان در میانمار را به دلیل ترس دشمنان از مسلمانان و گسترش اسلام عنوان کرد.
جنایت میانمار به دلیل ترس از اسلام است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدعلی منتظری موحد در خطبه‌های نماز جمعه شهر قنوات بعد از سفارش به تقوی و پرهیزگاری و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به سالروز فرمان مشروطیت و با گرامیداشت یاد و خاطره شیخ فضل الله نوری اظهار داشت: شیخ فضل الله نوری یکی از رهبران مشروطه بود و یکی از مبارزان خستگی ناپذیر با استبداد و استکبار برای استقرار حکومت مشروطه به حساب می‌آمد اما همین شخصیت که برای استقرار مشروطه فداکاری می‌کرد وقتی دید نهضت روبه انحراف می‌رود و ندای اسلام خواهی را در گلو خفه می‌کنند علیه این مشروطه به پا خواست و فریاد مشروطه مشروعه سر داد.

وی افزود: این عالم دینی در مقابل توطئه دشمنان سکوت اختیار نکرد و مرگ را انتخاب کرد تا ننگ را انتخاب نکند چون مردان خدا بین مرگ و ننگ مرگ را انتخاب می‌کنند.

امام جمعه قنوات در ادامه با اشاره به پانزدهم مردادماه سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن توسط آمریکا اظهار داشت: در این فاجعه که بیش از ۱۶۰ هزار کشته و مجروح داشت، بار دیگر چهره ددمنشانه تمدن غرب بویژه آمریکا را به صورت واقعی به جهانیان نشان داده شد.

وی ادامه داد: چهره دروغین و ضد انسانی این ظالمان از جنایت در هیروشیما و ناکازاکی دیروز گرفته و میانمار امروز بر هیچکس پوشیده نیست که یک جا برای بدست آوردن منافع خود و یک جا برای ترس از اسلام و مسلمین نقشه‌های شوم و ضد انسانی می‌کشند.

منتظری ادامه داد: چیزی که امروز در کشورهای مسلمان از جمله بحرین و سوریه شاهدیم و آن جا هم که قادر به حمله نظامی نیستند دشمنان متوسل به تحریم و تهدید می‌شوند و فکر می‌کنند می‌توانند با تحریم و تهدید ملت عظیم و غیور و شجاع ایران را به زانو در بیاورند.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند امروز اگرچه با تحریم، فشار اقتصادی که بر ملت ایران وارد می‌کنند اما این ملت شهید پرور سختی‌ها و مشقت‌های بیش از این را پشت سر گذاشته‌اند و امروز هم با توکل بر خدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به راه خود ادامه خواهند داد و لحظه‌ای در تحقق آرمان‌های انقلاب عزیز اسلامی کوتاهی نخواهند کرد.

امام جمعه قنوات در پایان اظهار داشت: به مسوولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز هم عرض می‌کنم آنچه که باعث پیشرفت کشور می‌شود و آنچه که باعث عقب نشینی دشمنان می‌شود اتحاد و حرکت در زیر خیمیه پر خیر و برکت رهبری است که همه باید در تمام شرایط به عمل کردن تبعیت خود را از ولی امر مسلمین به اثبات برسانند و چشم دشمنان را کور کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.397rak9w7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما