شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 5262
رییس هیئت کشتی استان قم خبر داد:

اعزام 2 کشتی‌گیر قمی به مسابقات انتخابی المپیک

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کشتی استان قم از اعزام دو کشتی‌گیر جوان قمی با دعوت مربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان به مسابقات گزینشی المپیک و بین المللی بلغارستان خبر داد.
اعزام 2 کشتی‌گیر قمی به مسابقات انتخابی المپیک
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار داشت: بنابر تصمیم کمیته تیم‌های ملی فدراسیون کشتی کشورمان، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از برای مسابقات گزینشی المپیک با حضور چهره‌های مطرح اوزان مختلف برگزار می‌شود و در آن فرنگی‌کاران دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.

حضور قهرمانی قمی آسیا در وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی
وی ادامه داد: در این اردو هادی علیزاده پورنیا، کشتی‌گیر با آتیه و توانمند استان قم در وزن ۷۴ کیلوگرم در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شرکت می‌کند و پا‌به‌پای سایر دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک لندن آماده خواهد کرد.

رییس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های گزینشی و انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن با حضور تمام فرنگی‌کاران ملی‌پوش در اوزان هفت گانه در خانه کشتی تهران ادامه می‌یابد.

وی افزود: در این اردو علاوه بر هادی علیزاده پورنیا نفر سوم مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری که در وزن ۷۴ کیلوگرم حضور دارد، دیگر نفرات کشتی‌گیر مطرح کشور نیز زیر نظر محمد بنا در تمرینات شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در این اردو در وزن ۷۴ کیلوگرم اردوی تیم‌ ملی کشتی فرنگی نیز فرشاد علیزاده از تهران و هادی علیزاده پورنیا از استان قم، نفرات ملی‌پوش را تشکیل می‌دهند که هر دوی این کشتی گیران سابقه کسب عنوان آسیایی دارند.

حضور قهرمانی قمی جوانان کشور در راه اعزام به جام سیراکوف
حلوایی بیان کرد: این در حالی است که در وزن ۸۴ کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان نیز علی زینتی رفاه به عنوان نفر اول مسابقات قهرمانی جوانان کشور در سال جاری در اردوی آماده سازی شرکت می‌کند.

وی افزود: در وزن ۸۴ کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان در راه رقابت‌های بین المللی جام سیراکوف بلغارستان تنها یک کشتی‌گیر به اردو دعوت شده است که این کشتی‌گیران علی زینتی رفاه از چهره های آینده دار کشتی قم است.

رییس هیئت کشتی قم عنوان کرد: در حال حاضر علاوه بر علی زینتی رفاه و هادی علیزاده پورنیا در اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان و بزرگسالان کشورمان برای مسابقات بین المللی جام سیراکوف بلغارستان و همچنین رقابت‌های گزینشی انتخابی المپیک، علی فتاحی منش نیز در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران قرار دارد.

وی با اشاره به حضور علیزاده پورنیا در بین برترین‌های کشتی فرنگی کشورمان در آستانه مسابقات انتخابی المپیک تصریح کرد: این مهم نشان از شایستگی کشتی قم و توانمندی کشتی‌گیران قمی است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.39nrak9xxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما