يکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 3660
مشاور عالی استاندار قم:

نیازمند مجلسی پیرو ولایت فقیه هستیم

قم نيوز : قم نیوز: مشاور عالی استاندار قم نیاز کنونی کشور را مجلسی یکدست و پیرو ولایت فقیه و از جمع اصولگرایان دانست.
نیازمند مجلسی پیرو ولایت فقیه هستیم
به گزارش قم نیوز، محمد عرب امروز اظهار کرد: بر اساس پیش بینی‌هایی که در گذشته صورت گرفته بود، اصطلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: مردم ایران در طول سال‌های پس از انقلاب همواره هوشیاری خود را به اثبات رسانده و همچنان در مسیر اهداف امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری گام بر می‌دارند.

مشاور عالی استاندار قم تصریح کرد: مردم انقلابی ایران با توجه به رهنمودهای رهبری و مراجع تقلید، مجلسی را تشکیل خواهند داد که نمایندگان آن برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب گام بردارند.

وی با بیان اینکه مجلس باید تنها در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: چنانچه به هر طریقی برخی افراد دیگر به مجلس راه یابند کاری از دست آنها ساخته نخواهد بود.

عرب نیاز کنونی کشور را مجلسی یک‌دست و پیرو ولایت فقیه و از جمع اصولگرایان دانست و گفت: به طور یقین، ترکیب مجلس آینده در اختیار اکثریت اصولگرایان قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی استاندار قم در مورد شکاف میان اصولگرایان خاطرنشان کرد: به نظر نمی‌رسد آنچه اکنون مطرح می‌شود شکاف عمیقی است که در جمع اصولگرایان صورت گرفته باشد بلکه تمام شخصیت‌های شاخص انقلاب همچون آیت‌الله مهدوی کنی، آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی همگی برای پیشبرد اهداف انقلاب و در مسیر رهبری حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اختلاف عمیق از اهداف انقلاب موجب طرد اشخاص خواهد شد، افزود: در مورد برخی رد صلاحیت‌های صورت گرفته نمی‌توان اظهار نظری کرد زیرا هنوز این امر قطعی و نهایی نشده است.

عرب تصریح کرد: ممکن است برخی افراد که در جامعه به عنوان اصولگرا شناخته شده و تمام شرایط را دارا هستند، رد صلاحیت شوند زیرا ما از کارهای پشت پرده خبر نداریم و امکان دارد برخی موارد وجود داشته باشند که نهادهای مسئول در امر تایید صلاحیت به آن رسیده باشند.

مشاور عالی استاندار قم با تاکید بر حضور منتقدین دولت در مجلس شورای اسلامی گفت: این مسئله یکی از ویژگی‌های مجلس انقلابی است به شرطی که منتقدین تنها برای پیشبرد اهداف انقلاب به فعالیت خود ادامه داده و از بیگانگان دستور نگیرند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.39wrak93zpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما