يکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 2265
بختیاری زاده:

باخت صبا در خانه رضایت ‌بخش نیست

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: شکست خوردن در حالی که ما نیاز مبرمی به پیروزی داشتیم و به دنبال صعود به مکان دوم جدول بودیم، نتیجه خوبی برای ما نیست.
باخت صبا در خانه رضایت ‌بخش نیست
به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری زاده در پایان بازی صبای قم و داماش گیلان با اشاره به دیدار حساس تیمش مقابل داماش در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که در قم به شکست صبا انجامید، اظهار کرد: بازی هشتم ما در خانه با توجه به اینکه برای کسب پنجمین برد خانگی و تداوم روند صعود خود تلاش می‌کردیم شرایط خاصی داشت.

وی عنوان کرد: باختن در حالی که ما هنوز در خانه به پیروزی فکر می‌کردیم، نتیجه خوبی برای ما نیست به خصوص اینکه بارها در نیمه نخست می‌توانستیم به گل برتری و حتی گل‌های بیشتر مقابل داماش گیلان برسیم و باید بازیکنان ما این مسابقه سه امتیاز را کسب می‌کردند.

مربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: ما دو بازی قبل خود نیز در رقابت‌های این فصل لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی خوبی ارائه کرده بودیم اما با کسب پیروزی همراه نبود و شاید مهم‌ترین دلیل توجیه این نتایج، مصدومیت و نداشتن مهره‌های کلیدی تیم باشد.

وی تصریح کرد: صبا تیم خوبی است و ما نفرات خوب داریم اما باز هم می‌گویم که تیمی مدعی هستیم اما، در این دیدار به غیر از بازیکنانی که در میدان مسابقه قرار داشتند، چهار بازیکن مصدوم داشتیم که هر کدام اگر بودند شرایط تفاوت داشت.

بختیاری زاده ابراز داشت: لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امسال با توجه به حضور تیم‌های قوی و مدعی از سطح بسیار خوبی برخوردار است، قطعا در نیم فصل باید تیم را تقویت کنیم زیرا بازی‌ها در هفته‌های آتی سخت‌تر می‌شود و ما نیاز به آمادگی بیشتری داریم.

وی اضافه کرد: شرایط ما در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شکلی است که هنوز هم با توجه به قرار داشتن در مکان چهارم جدول رده بندی، تیمی مدعی هستم و می‌توانیم در بازی‌های آینده برای جبران این امتیازات از دست رفته تلاش کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه با اشاره به برنامه‌ بازی‌های هفته شانزدهم مسابقات دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، بیان کرد: بازی‌های هفته شانزدهم جمعه آینده به انجام می‌رسد و تیم فوتبال صبای قم باید در دیداری خارج از خانه بازی کند.

بختیاری زاده بیان کرد: در هفته ما قبل پایانی رقابت‌های لیگ این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور باید در شهر کرمان با تیم مس این شهر بازی کنیم که از همین امروز تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط در این دیدار برابر حریف به میدان برویم.

تیم فوتبال صبای قم شنبه شب در دیداری از هفته پانزدهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم، در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم داماش گیلان بود که در پایان برابر مهمان خود به شکست یک بر صفر تن داد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.39xrak9xnpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما