شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : 6487

همایش ملی سبک زندگی اسلامی فراخوان شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش ملی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب و دانشجویان سراسر کشور از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی فراخوان شد.
همایش ملی سبک زندگی اسلامی فراخوان شد
به گزارش قم نیوز، همایش ملی سبک زندگی اسلامی به همت موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ویژه طلاب و دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

مقالات این همایش در پنج محور فراخوان شده که محور اول با عنوان "سبک زندگی در مقیاس فردی" شامل موضوعاتی چون فرد و عبادت، فرد و قرآن، فرد و مسجد، فرد و روابط خانوادگی و اجتماعی، فرد و تحصیلات و... است.

محور دوم فراخوان با عنوان "سبک زندگی در مقیاس اجتماعی" است که موضوعاتی چون جامعه و آداب و رسوم اجتماعی، جامعه، سنت و تجدد، جامعه و ورزش، جامعه و فرهنگ دینی، جامعه و رسانه‌های جمعی، جامعه و تهاجم فرهنگی و... را شامل می‌شود.

"سبک زندگی در مقیاس خانواده" سومین محور فراخوان همایش ملی سبک زندگی اسلامی است که موضوعاتی چون خانواده و تعامل زوجین، خانواده و تعامل والدین و فرزندان، خانواده و نقش جنسیت در آن، خانواده و اوقات فراغت، خانواده و معیشت، خانواده و روابط همسایگی و... را در بر می‌گیرد.

"سبک زندگی در مقیاس حکومت اسلامی" محور چهارم این همایش است که شامل موضوعاتی چون حکومت و حقوق شهروندی، حکومت و مردم، حکومت و نخبگان، حکومت و ولایت فقیه، حکومت و احزاب و گروه‌های سیاسی، حکومت و نهادهای حکومتی و... است.

محور پنجم فراخوان مقالات همایش مذکور "سبک زندگی در مقیاس بین‌المللی" است که شامل موضوعاتی چون امت اسلامی و روابط بین‌المللی، امت اسلامی و مشکلات بین‌المللی، امت اسلامی و ملل و ادیان دیگر، امت اسلامی و تنوع فرهنگی، امت اسلامی و الگوها و... می‌شود.

مقالات ارسالی باید مستند و مستدل بوده و با قلمی روان و ساده نگارش شده باشد و قبلا در نشریات و مجلات یا به عنوان بخشی از کتاب چاپ نشده باشد.

مقالات باید حداکثر در ۳۰ صفحه تنظیم شده و از ساختار علمی برخوردار باشد و منابع و ارجاعات در پاورقی مقالات ذکر شود.

مقالات پذیرفته شده در کتاب مجموعه مقالات همایش و مقالات پژوهشی برتر در مجلات علمی پژوهشی و علمی ترویجی موسسه امام خمینی با اولویت مطرح و در صورت تائید چاپ خواهد شد.

علاقمندان تا ۱۵ شهریورماه سال جاری فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه همایش به آدرس بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، اداره همایش‌ها و نشست‌های علمی ارسال کرده و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۹۰۹۰۹۹-۰۲۵۱تماس حاصل کنند.

همایش ملی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب و دانشجویان سراسر کشور زمستان سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.793rak9tupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما