دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 6388
به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و بنیانگذار انقلاب صورت می گیرد؛

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری دوازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در دهه سوم اردیبهشت در قم خبر داد.
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی  اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان همچون سال‌های گذشته امسال نیز برنامه‌های متنوعی را به منظور توسعه امکانات و فضای ورزش همگانی در نظر گرفته و در بخش همگانی ورزش نیز در سال ۹۱ برنامه‌های مختلفی در نظر دارد.

وی ادامه داد: این اداره کل طرح‌های متنوعی برای رشد و توسعه ورزش قم دارد که شامل بخش‌های متنوع همگانی‌، قهرمانی و فرهنگی است که در رشته‌های مختلف ورزشی رقابت‌های قهرمانی و لیگ‌های استان و همچنین اعزام‌ها با پیگیری بهتری نسبت به گذشته انجام خواهد شد و در بخش همگانی نیز برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌روی، دوچرخه سواری و دو و میدانی و همچنین برگزاری برنامه‌های ورزش صبحگاهی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در راستای توسعه ورزش همگانی عنوان کرد و افزود: این همایش با همکاری بخش‌های مرتبط و با توجه به استقبال و علاقمندی مردم ورزش دوست قم در دهه سوم اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به علاقمندی مردم و شهروندان قم به برنامه‌های ورزش همگانی و به خصوص پیاده‌روی‌های خانوادگی‌ تصریح کرد: از سال ۱۳۸۷ که نخستین بار همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر مقدس قم برگزار شد، خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب مردم ورزش دوست قم از این همایش بزرگ فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بوده‌ایم.

جهان‌بینی یادآور شد:‌ تا کنون ۱۱ همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر مقدس قم برگزار شده که تاثیر زیادی در افزایش جذب مردم به ورزش همگانی داشته است و قطعا همایشی که در روز ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد نیز مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد:‌ علاوه بر برنامه‌های همایش پیاده‌روی خانوادگی، در حال حاضر پایگاه‌های مختلف ورزش صبحگاهی نیز در شهر مقدس قم به صورت جدی همه روزه فعالیت می‌کنند و هر صبح شاهد حضور افراد در رده‌های سنی مختلف در این برنامه‌ها هستیم.

وی بیان داشت: در طول سال برنامه‌های متنوع و مهم دیگری نیز در بخش ورزش همگانی در سطح قم برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به همایش‌های دوچرخه سواری اشاره کرد، ضمن اینکه همایش‌های کوهروی و کوهنوردی نیز توسط هیئت کوهنوردی استان قم برگزار می‌شود.

دوازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا و بنیانگذار عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی بیست و دوم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.793rak9w7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما