چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 5181
آیت الله نوری همدانی:

ایران اسلامی در هیچ زمانی به اندازه الان دشمن نداشته است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی با بیان اینكه حساسیت امروز جامعه در هیچ زمانی نبوده است، اضافه كرد: ایران اسلامی در هیچ زمانی به اندازه الان دشمن نداشته است.
ایران اسلامی در هیچ زمانی به اندازه الان دشمن نداشته است
به گزارش قم نیوز، وی روز چهارشنبه در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، افزود: امروز چشم جهانیان به ایرانی دوخته شده است كه برابر استكبار جهانی ایستادگی می كند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینكه حساسیت امروز جامعه در هیچ زمانی نبوده است، اضافه كرد: ایران اسلامی در هیچ زمانی به اندازه الان دشمن نداشته است.

وی حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را نشانه درك بالای مردم دانست و گفت: شجاعت، جهادگری و درك بالای مردم باعث می شود كه با حساسیت خاصی به میدان بیایند.

این مرجع تقلید با بیان اینكه هم اكنون تمام كفر در مقابل تمام اسلام قرار دارد، یادآور شد: امروز كل استكبار و كفر در مقابل ایران و اسلام قرار دارد و باید مردم با جدیت و شجاعت تمام در مقابل استكبار ایستادگی كنند.

وی با توصیه به علما و روحانیون، تاكید كرد: علما و روحانیون باید مردم را تشویق كنند تا با شهامت و شجاعت و جهاد فی سبیل الله به میدان بیایند و این نظام را تقویت كنند، چرا كه شركت در انتخابات، تكلیف و وظیفه است.

نوری همدانی با تاكید بر انتخاب فرد "اصلح" گفت: حضور مهم است ولی انتخاب مهم تر می باشد و نسبت به انتخاب افراد باید خیلی دقت داشته باشند.

وی با بیان اینكه سوابق افراد خیلی مهم است، افزود: یك نماینده خوب باید عادل و شجاع باشد، زمان خود را درك كند، در برابر نقشه های دشمن ایستادگی كند، فعال، دلسوز و مهربان به مردم و متواضع باشد.

این مرجع تقلید ادامه داد: مجلس، سنگر قانون گذاری است و هر كسی صلاحیت تصاحب این سنگر را ندارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی پدیده ای است كه در مقابل تمام ابرقدرت ها ایستادگی كرده است و باید بدانیم همه ما میراث دار شهدای روحانی، اقشار مختلف و شهدای عرصه انرژی هسته ای و صدها هزار شهید می باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دخالت غربی ها در سوریه، گفت: دشمنی اتحادیه اروپا و غربی ها و بخصوص كشورهایی مانند عربستان با سوریه به خاطر ارتباط آن كشور با ایران است.

نوری همدانی با اشاره به سكوت غربی ها در رابطه با كشتار مردم بحرین، تصریح كرد: متاسفانه استكبار جهانی و هم پیمانان داخلی شان چشم خود را به كشتار مردم بی گناه بحرین، فلسطین و افغانستان بسته اند و تمام حواس خود را متمركز سوریه كرده اند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.79nrak9qqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما