پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 8656
از سوی جمعیت هلال احمر قم صورت گرفت؛

اعزام تیم حمایت روانی به مناطق زلزله زده

قم نيوز : قم نیوز: ۲۸ نفر از اعضای تیم حمایت روانی جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در مناطق زلزله زده آذربایجان توانستند در برداشت محصول به روستاییان آسیب دیده منطقه کمک نمایند.
اعزام تیم حمایت روانی به مناطق زلزله زده
به گزارش قم نیوز، خلیل الله سائلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد ۲۸ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در پوشش تیم حمایت روانی با بدرقه دبیر کل جمعیت هلال احمر وارد منطقه زلزله ورزقان شدند.

وی افزود: طبق تقسیم بندی که صورت گرفت استان قم و گلستان مشترکا در قالب اردوی جهادی در شهر ورزقان، روستای زنگ آباد مستقر شده اند و تاکنون خدمات شایسته ای را به هم وطنان آذربایجانی ارائه نموده اند.

سائلی اذعان داشت: با توجه به نیاز سنجی که از منطقه انجام گرفته بود مبلغ ۱۳ میلیون ریال جهت خرید مایجتاج مردم زلزله زده و ۲ دستگاه آبگرمکن توسط خیرین اهداء گردید.

وی با اشاره به کمک اعضای تیم در برداشت محصول در روستای مذکور زلزله زده از توابع ورزقان گفت: این تیم در پاکسازی محیط و کمک در خارج نمودن لوازم و اجناس از زیر آوار کمک شایانی به روستاییان نمود.

وی همچنین از احداث ۶ سرویس بهداشتی در روستای زنگ آباد خبر داد و عنوان کرد: با تلاش جوانان جمعیت هلال احمر ایستگاه نقاشی و مسابقات ورزشی انجام گرفته و ۱۵۰ عدد انواع لوازم ورزشی و اسباب بازی و ۲۰۰ بسته لوازم تحریر به کودکان اهدا گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: ۳۵۰ بسته امدادی، ۵۰۰ بسته دستمال کاغذی، ۲۰۰ عدد مسواک و خمیر دندان و ۲۰۰ جلد کتاب کودک و مذهب از جمله دیگر اقلامی بوده که در منطقه ورزقان در میان مردم روستا توزیع شده است.

وی اذعان داشت: یکی از اقدامات خوب و به جای جمعیت هلال احمر استان برپایی خیمه نماز جهت انجام فرایض شرعی و برگزاری مجالس ترحیم و دعا در منطقه توسط روحانیون و مداح تیم اعزامی بوده است.

شایان ذکر است، دکتر فقیه رییس جمعیت - جعفریان رییس سازمان جوانان و دکتر مظفر ریاست سازمان امداد و نجات از نزدیک با اعضای تیم ملاقات نموده و از خدمات ارائه شده توسط اعضای جوانان قم در روستای آسیب دیده زنگ آباد تقدیر و تشکر نمودند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.n97rak933pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما