پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 2355
از سوی کادر فنی؛

بازیکن صبای قم به تیم ملی فوتبال دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن آینده دار تیم فوتبال صبای قم برای همراهی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به اردو فراخوانده شد.
بازیکن صبای قم به تیم ملی فوتبال دعوت شد
به گزارش قم نیوز، بعد از صعود موفقیت‌آمیز تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان به مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا، این تیم استراحتی کوتاه را پشت سر گذاشت تا وارد مرحله جدیدی از برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی شود.

برای این منظور تیم فوتبال جوانان از شنبه هفته آینده نوزدهم آذر ماه به اردوی آماده‌سازی می‌رود، اردویی که با حضور بازیکنان ملی پوش دعوت شده از باشگاه‌های مختلف فوتبال کشورمان، در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتبال جوانان از روز شنبه نوزدهم آذر ماه تا پنج‌شنبه بیست و چهارم آذر در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد و بازیکنان دعوت شده به این اردو در این مکان تمرین خواهند کرد.

در بین اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان، باز هم نام داود بهادری ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال امید صبای قم نیز به چشم می‌خورد، مدافعی که گفته می‌شود آینده بسیار درخشانی دارد و یکی از بازیکنان آینده دار تیم بزرگسالان صبا به شمار می‌رود.

بهادری در مرحله انتخابی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا که یک ماه پیش به میزبانی کشورمان در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، در جدال تیم ملی جوانان با تیم‌های پاکستان، ازبکستان، ترکمنستان و هند یکی از نفرات اصلی اکبر محمدی در ترکیب این تیم بود.

در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان علاوه بر داود بهادری ملی پوش تیم صبای قم، از تهران روزبه چشمی، محمد قاسمی، علی محسن زاده و وحید حیدریه دعوت شده‌اند و از گیلان نیز علیرضا جهان بخش در این اردو حضور دارد.

همچنین از استان خوزستان محمد حسین کنعانی، بهنام برزای، یوسف وکیا، احمد عبداله زاده و امین جهان کهن به تیم ملی جوانان دعوت شده‌اند و از اصفهان سردار آزمون، علی چوپانی و محمدرضا قدرتی پور نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

این در حالی است که از استان خراسان رضوی احسان پهلوان، از استان فارس محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی، از استان مازندران امیررضا زارع، از استان کرمان فرشید علوی، حجت صدقی و محمدحسین حیدری و از استان سمنان علی علیپور در این اردو حضور خواهند داشت.

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در راه صعود به مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان آسیا، موفق به شکست تیم‌های ملی فوتبال جوانان هند با نتیجه سه بر صفر، ترکمنستان با نتیجه چهار بر صفر، ازبکستان با نتیجه دو بر صفر و پاکستان با نتیجه پنج بر صفر شد و با اقتدار به عنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله نهایی صعود کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.n9xrak9wnpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما