پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 4218
نایب رییس هیئت کشتی استان قم خبر داد:

اعزام کشتی‌گیران قمی به پیکارهای برون‌مرزی

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس هیئت کشتی استان قم گفت: دو کشتی گیر قمی همراه با تیم‌های ملی کشورمان در آستانه اعزام به پیکارهای مهم برون مرزی قرار دارند.
اعزام کشتی‌گیران قمی به پیکارهای برون‌مرزی
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری اظهار کرد: در حال حاضر هیئت کشتی استان قم روزهای شلوغ و پر کاری را سپری می‌کند زیرا از یک سو درگیر برگزاری مسابقات استانی و از سوی دیگر مشغول برنامه‌ریزی رقابت‌های جام یادگار امام و اعزام کشتی‌گیران قمی هستیم.

وی یادآور شد: کشتی گیران قمی در روزهای آتی به دو رویداد مهم برون مرزی همراه با تیم‌های ملی کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان کشورمان اعزام می‌شوند که این دو اعزام از جمله اتفاقات مهم در کشتی استان قم در سال جاری به شمار می‌روند.

نایب رییس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: علی زینتی رفاه کشتی گیر ارزنده وزن ۸۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان که از بهترین کشتی گیران استان قم به شمار می‌رود در آستانه اعزام به پیکارهای جام نیکولای پتروف بلغارستان قرار دارد.

وی یادآور شد: هادی علیزاده پورنیا دیگر کشتی گیر ارزنده و توانمندی قمی نیز هم اکنون در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان است تا خود را برای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا آماده کند.

وزیری در ادامه با بیان اینکه حضور این دو کشتی گیر ارزنده موجب افزایش روحیه سایر کشتی گیران قمی و پیشرفت کشتی قم می‌شود،‌ تصریح کرد: حضور دو کشتی گیر از استان قم در تیم‌های ملی نشان دهنده ظرفیت بالای جوانان با استعداد قم در کشتی است.

وی افزود: از سوی دیگر در حال حاضر درگیر برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نونهالان و نوجوانان استان در قالب جشنواره این رشته ورزشی هستیم که برگزاری آن در قم برای کشتی ما مفید است و این رقابت‌ها قطعا می‌تواند در رشد کشتی استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

نایب رییس هیئت کشتی استان قم اظهار داشت: در این جشنواره چهره‌های بسیار مستعدی از کشتی‌گیران رده‌های سنی پایه باشگاه‌های مختلف استان حضور داشتند که مربیان ما در میان آنها نفرات خوبی را شناسایی کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم در اردوهای آینده شاهد حضور موفق این کشتی‌گیران در مسابقات مهم کشوری و عضویت در تیم‌های ملی کشتی رده‌های سنی مختلف کشورمان باشیم.

وی بیان کرد: سه کشتی گیر قمی نیز روز گذشته عازم پیکارهای انتخابی هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام شده‌اند که از امروز به میزبانی هیئت کشتی استان فارس در شهر شیراز برگزار می‌شود.

وزیری اضافه کرد: اسفند ماه میزبان مرحله نهایی هشتمین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام خواهیم بود که با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و کشورهای مطرح کشتی فرنگی دنیا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.q9trak9x7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما