پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 8142

کاراته‌ کاهای قمی با طلا و برنز برگشتند

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کاراته استان قم گفت: سه طلا و برنز از جمع مدال‌های به دست آمده تیم ملی کاراته کشورمان در پیکارهای قهرمانی آسیا رهاورد تلاش کاراته‌کاهای قمی بود و این برای کاراته قم در کشور مایه افتخار و سربلندی است.
کاراته‌ کاهای قمی با طلا و برنز برگشتند
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی امروز با اشاره به حضور چهار کاراته‌کای قمی در ترکیب تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان کشور در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: نکته مهم موفقیت نمایندگان اعزامی به پیکارهای آسیایی است که سه نفر آنها با کسب مدال و دست پر به کشورمان بازگشتند و مایه افتخار مردم ورزش دوست قم شدند.

وی افزود: به دنبال موفقیت کاراته‌کاهای شایسته قمی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان کشور و همچنین پیکارهای درون انتخابی تیم ملی، چهار کاراته‌کای نوجوان و بزرگسال قم در حال حاضر در تیم‌های ملی حضور دارند که این مهم از روزهای موفقی برای کاراته ‌جذاب و پرطرفدار قم در آینده نوید می‌دهد.

رییس هیئت کاراته استان قم ادامه داد: بعد از اینکه کاراته‌کاهای قم در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال‌های متعدد و خوشرنگ شدند، توانایی کاراته قم بار دیگر در سطح کشور به نمایش درآمد و به دست آمدن یک نشان طلا و دو برنز بیش از همه موید توانمندی کاراته‌کای قمی در تیم‌های ملی است.

وی خاطرنشان کرد: در پیکارهای کاراته قهرمانی جوانان آسیا که با شرکت برترین کاراته‌کاهای مدعی از کشورهای مختلف قاره کهن در تاشکند ازبکستان برگزار شد، مدعیان در تلاش برای کسب عناوین برتر این دوره در تقابلی نزدیک و حساس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: کاراته‌کاهای آینده دار استان قم موفق به کسب یک نشان طلا، و دو نشان برنز شدند و علیرضا قاضی، سعید علی‌پور، محمدهادی داودآبادی و ناصر نجفی توانستند لیاقت و شایستگی خود را برای موفقیت در تیم‌های ملی نوجوانان و تیم ملی بزرگسالان نشان دهند.

عابدی عنوان کرد: در مسابقات کاراته قهرمانی آُسیا در تاشکند ازبکستان، یک کاراته‌کای قمی به مدال طلا دست یافت و دو کاراته‌کای دیگر نیز با وجود شایستگی‌های بسیار بالایی که برای کسب مقام قهرمانی داشتند، در نهایت با کسب مدال برنز به کشورمان باز گشتند.

وی اضافه کرد: کاراته‌کای پرامید قم سعید علی‌پور در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بود که همانند پیکارهای کاراته وان ملقب به لیگ جهانی کاراته در کشور اندونزی، در این مسابقات نیز که در تاشکند ازبکستان برگزار شد، با شکست برابر حریفی از قزاقستان به مدال برنز بسنده کرد.

عابدی اظهار داشت: کاراته کای قمی حاضر در ترکیب تیم ملی نوجوانان یعنی علیرضا قاضی نیز در نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیا، با عبور از سد تمام حریفان خود با شایستگی قهرمانی را به دست آورده و موفق به کسب مدال طلا شد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی گفت: در نهایت اینکه ناصر نجفی در تلاش برای کسب موفقیت در رقابت های قهرمانی قاره کهن در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم کومیته تیمی در جایگاه سوم ایستاد و با کسب مقام سوم این رقابت‌ها یک نشان برنز دیگر را برای ورزش قم کسب کرد.

رییس هیئت کاراته استان قم اذعان داشت: در پیکارهای قهرمانی آسیا سطح برگزاری رقابت‌ها بالاتر از حد انتظار بود و کاراته‌کاهای قمی ‌شرکت‌کننده در این پیکارها تمام شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشتند تا به مدال برسند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.t97rak9qxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما