قم نيوز : قم نیوز: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در شرایط كنونی دنبال توطئه ها و آتش بازی های جدیدی در منطقه هستند ولی قطعا دود این آتش بازی بیش از هر چیز به چشم خودشان و رژیم صهیونیستی خواهد رفت.
دود آتش بازی دشمنان به چشم خود آنان و رژیم صهیونیستی خواهد رفت
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی چهارشنبه شب در همایش تجلیل از خدمات دو دوره نمایندگی حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجالس هفتم و هشتم خاطرنشان كرد: دشمنان بعد از ضربه هایی كه در جریان حوادث و انقلاب های منطقه متحمل شده اند دنبال ماجراجویی و اهداف جدیدی هستند كه باید مراقب باشیم.

نماینده مردم قم ادامه داد: در چند روز اخیر عنادهایی در رفتار آمریكا و انگلیس نسبت به سوریه مشاهده می شود ولی آنها باید بدانند به سادگی نمی توانند تحولات منطقه را تحت تاثیر قرار دهند و قطعا دود هر گونه اقدام به چشم خودشان می رود،.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بازیگری جدیدی در صحنه بین الملل خصوصا در ارتباط با جمهوری اسلامی آغاز كرده اند و معلوم است كه چه اهدافی را دنبال می كنند،پشت پرده و اقدامات غضب آلود آنها، اراده های نانجیبانه ای نهفته است.

لاریجانی با اشاره به اینكه آنها دنبال فشار به ایران از طریق مسائل اقتصادی هستند، گفت: ماجراجویی دشمنان در مورد ایران بیشتر حول مسائل اقتصادی می چرخد و باید در این زمینه ما با حساسیت گام برداریم.

وی ادامه داد: اگر عنصر الهام بخش انقلاب اسلامی بخواهد درخشندگی داشته باشد باید روی مسائل اقتصادی تمركز داشته و در این حوزه فعالانه تر عمل كنیم.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام  علی بنایی به خاطر دو دوره نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.t9urak9xxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما