دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 8070
رییس هیئت کاراته استان قم عنوان کرد:

علی‌پور و داودآبادی بخت‌های اصلی کسب طلا

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کاراته استان قم گفت: دو نماینده کاراته قم در بخش کمیته انفرادی از بخت‌های اصلی کسب مدال طلا در مسابقات کاراته قهرمانی مردان آسیا به شمار می‌روند.
علی‌پور و داودآبادی بخت‌های اصلی کسب طلا
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی امروز اظهار داشت: بعد از مقام قهرمانی و نشان ارزشمند طلا که توسط علیرضا قاضی در مسابقات رده سنی نوجوانان کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان به دست آمد، اکنون در انتظار دو مدال دیگر توسط دو کاراته‌کای قمی حاضر در کمیته انفرادی هستیم.

وی ادامه داد: سعید علی‌پور و محمدهادی داودآبادی به ترتیب در اوزان منهای ۶۰ و ۷۵ کیلوگرم تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان نفراتی هستند که کمتر از یک ماه قبل در رقابت‌های لیگ جهانی حریفان خود از کشورهای مطرح غیر آسیایی را شکست دادند و اکنون تصور می‌کنم در مقابل رقبای آسیایی می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

رییس هیئت کاراته استان قم عنوان داشت: این دو ملی پوش ارزنده کاراته استان قم در مسابقات لیگ جهانی ملقب به کاراته وان در کشور اندونزی با شایستگی توانستند حریفان را از پیش رو برداشته و به فینال اوزان خود راه یابند که در نهایت با کسب مدال نقره همراه بود اما یقینا این توانایی را دارند که رنگ مدال خود را در این رقابت‌ها طلایی کنند.

وی با بیان اینکه قرعه کشی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا انجام شد، اضافه کرد: پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان، نمایندگان کاراته کشورمان در بخش بزرگسالان رقبای خود را شناختند.

عابدی یادآور شد: در یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته مردان و زنان قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان، ۲۴۹ کاراته‌کا از ۲۵ کشور آسیا حضور دارند که کاراته‌کاهای کشورمان در دو بخش کاتا و کومیته حریفانشان را شناختند.

وی ابراز کرد: در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم که در آن ۱۹ شرکت کننده حضور دارند، سعید علیپور در گروه B مبارزات این وزن در گام اول باید با اسکوف دیک بوجان از ازبکستان دیدار کند، در حالی که در این گروه غلاوه بر دارخان آسابیلف نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۰۸ و نایب قهرمان آسیا در سال ۲۰۰۹، کاراته کاهایی از افغانستان، تاجیکستان، اردن و هند نیز حضور دارند.

رییس هیئت کاراته استان قم بیان داشت: در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم که پیکارهای آن در راه تعیین نفرات اول تا سوم با حضور ۲۰ کاراته‌کا برگزار می‌شود، محمد هادی داود آبادی دیگر نماینده کاراته استان قم پس از یک دور استراحت با برنده کویت و افغانستان دیدار می‌کند، ضمن اینکه چین، هند، ماکائو، اردن، قرقیزستان، پاکستان و ویتنام دیگر کاراته کاهای شرکت کننده در این وزن هستند.

وی خاطرنشان کرد: در کومیته تیمی نیز که تیم‌های مدعی شرکت دارند، تیم کشورمان با حضور ناصر نجفی یکی دیگر از کاراته‌کاهای قمی، در نخستین دیدار با هند مسابقه می‌دهد و با برتری در این دیدار به مصاف قزاقستان خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.u97rak9zzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما