پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 5875
آیت الله وحید خراسانی عنوان کرد:

حوزه علمیه قم در تمام عالم مانند ندارد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله "حسین وحید خراسانی"، حوزه علمیه این شهر را در تمامی عالم بی همتا دانست و گفت: اكثر علما و فضلای نخبه در حوزه علیمه قم هستند.
حوزه علمیه قم در تمام عالم مانند ندارد
به گزارش قم نیوز، بنابر اعلام روز پنجشنبه روابط عمومی شهرداری قم، این مرجع تقلید در دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهری این شهر با وی، تصریح كرد: علما و فضلای بسیاری چه در گذشته و چه در حال در شهر قم زندگی می كرده و از حوزه علمیه این شهر برخاسته اند.

وحید خراسانی ادامه داد: مردم قم حافظ آثار اهل البیت هستند و این شهر مركز علم و تشیع بوده و پایگاه جهان اسلام است و عظمت آن بر همگان آشكار است.

وی خطاب به شهردار و مدیران شهری قم یادآور شد: این شهر بدلیل وجود بارگاه ملكوتی و نورانی حضرت فاطمه معصومه  و حوزه علمیه قم و علما و فضلاء و سایر اهمیت های شهر قم كه در احادیث و روایات متعدد از جایگاه این شهر یاد می‌شود حائز اهمیت می‌ باشد كه این مساله مسوولیت شما مدیران را در ارایه خدمات، چند برابر می ‌كند.

وحید خراسانی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا گفت: در سالروز شهادت دخت مكرم نبی گرامی اسلام، شهادت امام صادق و شهادت حضرت علی شهر قم باید یكپارچه سیاه ‌پوش شده و این ایام به صورت ویژه گرامی داشته شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.u9nrak97npr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما