شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 4272
استاندار قم:

مسوولان آموزشی دوران سیاه طاغوت را برای دانش آموزان تبیین كنند

قم نيوز : قم نيوز:‌ مسوولان و دست اندركاران نظام آموزشی، اولیا و مربیان دوران سیاه و نكبت بار طاغوت را برای دانش آموزان تبیین كنند.
مسوولان آموزشی دوران سیاه طاغوت را برای دانش آموزان تبیین كنند
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام  محمد حسین موسی پور  روز شنبه در مراسم افتتاح و كلنگ زنی پروژه های آموزشی قم در دهه فجر اظهار داشت: اگر برای نسل كنونی آن دوران سیاه تبیین شود قطعا آنها قدر آزادی و فضای معنوی ایجاد شده را بیشتر می دانند.

استاندار قم با مقایسه كمی فضاهای آموزشی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان كرد: از زمانی كه نظام آموزشی به شكل كنونی و در قالب مدرسه شكل گرفت تا زمان پیروزی انقلاب تنها ۱۴۵ واحد آموزشی در قم ساخته و مدارس به صورت چند شیفته اداره می شد.

موسی پور افزود: ولی در دوران پس از انقلاب رشد فضاهای آموزشی چهار برابر شده و این تعداد به ۶۱۱ واحد رسیده است.

استاندار قم اظهار داشت: در همین مدت همچنین ۷۰ مدرسه بازسازی و ۴۹ مدرسه مقاوم سازی شده است.

این مقام ارشد اجرایی در استان قم یادآور شد: همین الان ۸۳ پروژه آموزشی در حال اجرا است كه شامل ۱۴۱ هزار متر مربع می شود.

وی با اشاره به افتتاح پنج پروژه و كلنگ زنی ۲۶ پروژه آموزشی درقم گفت: بخش عمده ای از این پروژه ها از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم است.

وی با اشاره به توانمندی نظام اسلامی در عرصه توسعه فضاهای آموزشی تاكید كرد: خروجی این همه مراكز آموزشی باید انسان های باورمند، پایبند به آرمان های الهی و انقلاب، خلاق و سازنده برای كشور باشد.

استاندار قم همچنین تعداد پروژه های آماده بهره برداری قم در دهه فجر در زمینه های دیگر را ۵۳ مورد عنوان كرد، و افزود: این پروژه ها با اعتبار ۱۵۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است.

وی همچنین كلنگ زنی ۴۶ پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان را از دیگر پروژه های استان به مناسبت دهه مباركه فجر ذكر كرد.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.u9trak9xxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما