دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 6135
عصر امروز صورت می‌گیرد؛

نقد و بررسی "قلاده‌های طلا" با حضور طالبی در قم

قم نيوز : قم نیوز: نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا" عصر امروز با حضور کارگردان این فیلم در دانشگاه قم برگزار می‌شود.
نقد و بررسی "قلاده‌های طلا" با حضور طالبی در قم
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم طالبی که عنوان کارگردانی سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را یدک می‌کشد، عصر امروز به همراه محمد خزائی تهیه کننده این فیلم در نشست نقد و بررسی فیلم پرفروش قلاده‌های طلا که در دانشگاه قم برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

در حالی فیلم "قلاده‌های طلا" برای دانشجویان دانشگاه قم اکران شده است، قرار است نشست نقد و بررسی با حضور کارگردان، تهیه کننده و محمدتقی فهیم منتقد سینما برگزار شود و عوامل این فیلم سئوالات دانشجویان را پاسخ دهند.

عصر دیروز در دو سانس ۱۴ و ۱۶ تعدادی از دانشجویان دانشگاه قم سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را در سینما ونوس تماشا کردند.

در روزهای گذشته در تعدادی از دانشگاه‌های قم از جمله دانشگاه علوم پزشکی فیلم "قلاده‌های طلا" اکران شده بود.

در فیلم سینمایی "قلاده‌های طلا" بازیگرانی چون امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، علیرام نورایی، حمید رضا پگاه و محمود عزیزی ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم که از ریتم و سرعت خوبی برخوردار است از بمب گذاری هواپیمای سید محمد خاتمی شروع شده و به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ می‌پردازد.

در این فیلم از برنامه ریزی معاندین نظام که به دنبال کودتای مخملی و براندازی نظام بودند پرده برداشته شده و بخش‌هایی از وقایع پس از انتخابات از جمله حمله به پایگاه بسیج و اغتشاشات خیابانی به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.w93rak9qnpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما