يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 6522
فرشچی:

استفاده از کالای ایرانی به خواست و فرهنگ عمومی تبدیل شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قم مصرف و حمایت ملت از تولیدات داخلی را بهترین پشتوانه تحقق حمایت از سرمایه و کار ایرانی ارزیابی کرد.
استفاده از کالای ایرانی به خواست و فرهنگ عمومی تبدیل شود
به گزارش قم نیوز، مهندس جعفر فرشچی در دیدار اعضاء کنسرسیوم صادراتی خوشه کفش قم با اعلام این مطلب اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در تولید ملی که نقش اصلی را برعهده دارد صنعت و صنعتگر است، که می بایست با حمایت و پشتیبانی دولت و ملت سطح تولیدات داخلی را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه استعداد و توانایی نیروی انسانی و متخصص داخلی بسیار بالا می باشد تصریح کرد: امروز صنعتگر داخلی باید با طراحی های نوین و خلاقیت و بهره گیری از تکنولوژی روز جهان به ایده پردازی و تولیدات جدید دست پیدا کند، زیرا با نشستن و نگاه به تولیدات جهانی تولید ملی محقق نخواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی وجود مشکلات را در جامعه واقعیتی انکار ناپذیر دانست و گفت: هیچ مسوولی نمی گوید در کشور مشکل وجود ندارد ولی مهم این است که همه مسوولین كشوردر جهت برطرف كردن مشكلات و موانع تلاش می كنند.

وی با تأکید بر اینکه در سال تولید ملی همه دستگاه های دولتی و مسوولان و صنعتگران در راستای تولید پایدار و اشتغال تلاش می کنند یاد آور شد: تمام این فعالیت ها و تلاش ها تنها به خاطر این ملت است. ملت هم باید در مقابل استفاده از تولید ملی و داخلی را به یک خواست و فرهنگ عمومی تبدیل کند.

وی در ادامه توضیح داد: صنعتگران می توانند با بالابردن کیفیت و تنوع محصولات، اعتماد مصرف کننده داخلی را جلب کنند. زیرا این قابل قبول نیست حالاکه عزم عمومی جامعه بر استفاده از تولیدات ملی است، اجناس با کیفیتی پایین به مردم ارائه شود.

مهندس فرشچی حمایت ها و پشتیبانی دولت از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی را برای شروعی موفق برای آنها ارزیابی کرد و ادامه داد، بهترین حمایت و پشتیبانی برای اینکه یك واحد صنعتی بتواند تولیدی پایدار داشته باشد نگاه صادرات محور به تولیدات خود واحد صنعتی است. لذا واحدهای صنعتی می بایست برای صادرات کالاهای خود تلاش کنند، و این مهم با بالابردن کیفیت و تنوع در محصول محقق خواهد شد.

وی ایجاد کنسرسیوم های صادراتی را ابزاری مناسب در راستای صادرات تولیدات ملی برشمرد و افزود: کنسرسیوم خوشه کفش قم نیز با چنین دیدگاه و نگرشی به افق آینده شکل گرفته است. و زمانی این اهداف به دست می آید که کار گروهی و جمعی انجام شود. تا ان شاء محصولات کفش ماشینی قم ورودی مناسب به بازارهای جهانی داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.x93rak9nxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما