دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 4128
با ماهان سپاهان صورت گرفت؛

بانوی قمی مدعی قهرمانی لیگ برتر ووشو

قم نيوز : قم نیوز: بانوی قمی با درخشش در تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان با این تیم در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر ووشو ایستاد.
بانوی قمی مدعی قهرمانی لیگ برتر ووشو
به گزارش قم نیوز، در حالی که دو بانوی رزمی کار قمی در مسابقات این فصل لیگ دسته برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور برای نخستین بار در لیگ برتر حضور یافته‌اند، در این تیم عملکرد موفقی از خود به ثبت رسانده و هم اکنون یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر ووشو هستند.

در حالی که پریسا حیدری و خدیجه رضایی دو بانوی قمی و دارنده عناوین آسیایی و جهانی و همچنین چندین عنوان در مسابقات کشوری در لیگ برتر ووشو بانوان کشور عضو تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان هستند، رقابت‌های این هفته فروغ جوانان آتیه‌دار را در لیگ ووشو بانوان به دنبال داشت.

هفته پنجم از دور رفت و هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان کشور این هفته با برتری بی‌چون و چرای تیم‌های گاز مازندران و فولاد ماهان سپاهان پیگیری شد، ضمن اینکه درخشش و آمادگی جوانان آتیه دار مهم‌ترین دستاورد این مسابقات بود.

این در حالی است که در مسابقه تیم متمول و پر قدرت بانوان فولاد ماهان سپاهان اصفهان با تیم ووشو بانوان تهران، اگرچه سپاهانی‌ها مقتدرانه به برتری دست یافتند ولی چند بازی ساندا قابل توجه بود و نظرها را به خود جلب کرد.

در یکی از رقابت‌های مهم این هفته از لیگ دسته اول ووشو بانوان کشور، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم مسابقه زهرا بساطی قهرمان جوانان جهان با مرجانه حسین‌پور که سابقه اردو نشینی تیم ملی جوانان را دارد دیدنی بود که به برتری زهرا بساطی انجامید.

همچنین در دیگر مسابقه مهم این هفته، در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم، مسابقه دو عنوان دار رقابت‌های کشوری یعنی زهرا ملامهدی از تهران با هانیه قدرتی‌پور از فولاد ماهان قابل بحث و بررسی بود که این مصاف نزدیک نهایتا به برد نماینده فولاد منجر شد.

در مجموع و با احتساب نتایج هفته پنجم از دور رفت و هفته نخست از دور برگشت، جدول رده بندی کماکان حکم به قاطعیت گاز و به دنبال آن فولاد ماهان سپاهان می‌دهد و تهران هم همچنان در جای سوم قرار دارد و تنها تغییر در رده بندی، صعود همدان به رده چهارم و نزول کرمانشاه به جایگاه پنجم است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.x9trak9q7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما