چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 3129
مدیرکل پست استان قم:

استفاده از پست لجستیک صرفه‌جویی در زمان و هزینه است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل پست استان قم گفت: اداره‌کل پست استان قم با بهره‌برداری از سرویس پست لجستیک توانسته است با کمترین هزینه، کیفیت و سرعت برای نخستین بار در کشور در راستای خدمات پستی پیشقدم و تاثیرگذار باشد.
استفاده از پست لجستیک صرفه‌جویی در زمان و هزینه است
به گزارش قم نیوز، محمدحسین رحیمی اظهار کرد: اداره‌کل پست استان قم دارای دو معاونت مالی و اداری و امور پستی و پنج اداره در استان است که علاوه بر ارائه خدمات پستی، به ارائه فعالیت‌های پستی در بخش‌های مختلف می پردازد.

وی ادامه داد: افتتاح سرویس پست لجستیک نیز به منظور ارائه فعالیت‌های پستی در بخش‌های مختلف در سال جاری صورت گرفت.

مدیرکل پست استان قم با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در استان قم راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: هزینه‌‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به منظور طراحی و ساماندهی این سرویس خدمات پستی صرف شده است.

رحیمی با اشاره به خدمات جانبی این سرویس پستی بیان کرد: این سرویس بیشتر در مقوله نشریات، حوزه‌های علمیه و دفاتر آیات عظام برای ارسال کتاب‌های منتشره آنان است که محصولات با بسته‌بندی‌های الکترونیک و با کیفیتی قابل توجه به مکان‌های درخواست شده ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ۸ ماهه نخست سال جاری نیز ۳ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۲۷ مورد ترافیک پست لجستیک در استان قم انجام شده است.

مدیرکل پست استان قم با بیان اینکه اداره‌کل پست به عنوان یک شرکت دولتی اجراکننده این طرح در استان است، اظهار کرد: اداره‌کل پست استان قم با کمترین هزینه، کیفیت و سرعت توانسته است برای نخستین بار در کشور در راستای خدمات پستی پیش قدم و تاثیرگذار باشد.

رحیمی تصریح کرد: توسعه شبکه پستی استان همزمان با توسعه شبکه پستی کشور که از سال‌ها قبل آغاز شده بود در سال‌های اخیر نیز ادامه یافته است، به گونه‌ای که اداره‌کل پست قم در حال حاضر شامل۱۳ دفتر پستی شهری، چهار دفتر پستی شهرستان، ۲ هزار و ۸۶۶ صندوق پستی شهری، ۷۰ صندوق روستایی و ۶۰ دفتر مشترک پست و مخابرات و ۵۱ دفتر خدمات ارتباطی در سطح استان برای قبول و ارائه خدمات پستی مشغول فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا به منظور تسهیل در امور و خدمات پستی بیش از ۶۸ باجه پستی مکانیزه شده‌اند که پس از ارسال اطلاعات، این امکان را برای مشتریان ایجاد کرده که از آخرین وضعیت مرسوله خود اطلاع حاصل کنند که در حال حاضر نیز واحد پیشتاز این اداره‌کل متصل به شبکه ردیابی و پیگیری است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.x9wrak9qypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما