سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 2120
در قم؛

نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم صبح امروز با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی در قم افتتاح شد.
نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم با موضوع قیامت صبح امروز با حضور استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در سالن همایش‌های بین‌المللی دفتر تبلیغات اسلامی قم افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل ۱۱۰ تابلو رنگ و روغن با موضوعات قرآنی است که در کنار هر یک از آنها آیات و روایات متناسب با موضوع نقاشی قرار داده شده است.

موضوع نقاشی‌های این نمایشگاه، روز رستاخیز و سرنوشت بشر در جهان آخرت و برزخ است ضمن اینکه موضوعاتی چون برخاستن افراد از گور و در دست گرفتن نامه اعمال نیز در تابلوهای این نمایشگاه به تصویر درآمده است.

از دیگر موارد ارائه شده در این نمایشگاه، ۲۳ نرم افزار تهیه شده توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان با موضوعاتی چون قرآن، دفاع مقدس، زندگی ائمه اطهار(ع) و متون کتاب‌های تفسیری در قالب نرم‌افزارهای مختلف است.

نمایشگاه ترجمه تصویری قرآن کریم به مدت ۱۰ روز در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی دائر بوده و علاقمندان می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر از آن بازدید کنند ضمن اینکه نرم‌افزارهای ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۷۰ درصدی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.x9xrak9qzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما