يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 5299
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

اعلام همبستگی طلاب بحرینی مقیم قم با انقلابیون بحرین

قم نيوز : قم نیوز: طلاب و فضلای بحرینی حوزه علمیه قم روز یكشنبه با صدور بیانیه ای ضمن تاكید بر حضور در راهپیمایی روز جمعه آینده، همبستگی خود را با انقلابیون این كشور اعلام كردند.
اعلام همبستگی طلاب بحرینی مقیم قم با انقلابیون بحرین
به گزارش قم نیوز، این بیانیه در راستای دشمنی با ظالمان و پرهیز از یاری ظالمان و نیز در پاسخ به دعوت آیت الله مجاهد، "شیخ عیسی قاسم" از تمام قشرهای مردم بحرین اعم از زن و مرد، كوچك و بزرگ، پیر و جوان خواسته است براساس ضرورت دینی و اخلاقی و ملی در راهپیمایی روز جمعه پیش رو شركت كرده و بر خواست های مردمی و حق خود برای تعیین سرنوشت شان تاكید ورزند.

این بیانیه با اشاره به فرازی از نهج البلاغه مبنی بر نقش حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی، شركت در راهپیمایی پیش رو را تجدید عهد با شهیدان و اعلام همبستگی با زندانیان و قربانیان انقلاب بحرین دانسته و تاكید كرده است: جنبش مردمی باید همچنان تحت سایه علمای بزرگ كه علاقه كامل خود برای مصحلت كشور و هموطنان را بارها به اثبات رسانده اند، ادامه یابد.

این گزارش حاكیست: در پی پیشنهاد آیت الله "شیخ عیسی قاسم" مبنی بر راهپیمایی گسترده اعتراض آمیز در جمعه پیش رو، همچنان بر حمایت اشخاص و گروه ها از این پیشنهاد افزوده می شود.

تا كنون علمای ارشد بحرین همچون آیت الله "سیدعبدالله الغریفی" و آیت الله "سیدجواد الوداعی" از تمام مردم بحرین خواسته اند در لبیك به این پیشنهاد، بطور گسترده در راهپیمایی روز جمعه شركت كنند.

الغریفی در بیانیه خود تاكید كرده است: من در تظاهرات مسالمت آمیز جمعه آینده حضوری قوی خواهم داشت و این حضور مسوولیت شرعی و ملی است و این حضور در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد.

الوداعی نیز تصریح كرده است: از همه مومنان می‌خواهیم كه به دعوت شیخ عیسی قاسم، لبیك گویند و حضو گسترده ای در تظاهرات مسالمت آمیز جمعه آینده داشته باشند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.y9nrak9xypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما