دوشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 3291
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تاکید کرد:

ضرورت نقش‌آفرینی رسانه‌ها در انعکاس شور مردم در سالروز 19 دی

قم نيوز : قم نیوز: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: مردم قم برای دیدار با مقام معظم رهبری در سالروز 19 دی مهیا می‌شوند و در این راستا رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس این شور و شوق و بازتاب حال و هوای این روزهای استان قم دارند.
ضرورت نقش‌آفرینی رسانه‌ها در انعکاس شور مردم در سالروز 19 دی
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با حضور نمایندگان نهادها و ارگان‌های استان قم برگزار شد، اظهار کرد: مردم قم در سالروز حماسه ۱۹ دی با رهبر معظم انقلاب دیدار و بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان خواهند کرد.

وی افزود: این دیدار نمادی از پیوند ناگسستنی میان امت با ولایت است که هر ساله بنا بر اشتیاق زائدالوصف مردم قم انجام می‌گیرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم عنوان کرد: این دیدارها علاوه بر داشتن دستاوردهای فرهنگی‌ سبب تحکیم ارتباط امت با ولایت که مظهر به حق آن امروز مقام معظم رهبری هستند، خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با توجه به گستردگی نهادها و قدرت سازماندهی و تجهیز کاروانی که در هر یک از این نهادها وجود دارد، سهمیه‌ای را به هر یک اختصاص داده تا در سازماندهی و تجهیز این کاروان مقدس هر کدام نقشی را ایفا کنند.

لطفی با تاکید بر این نکته که هیچ قشری وجود ندارد که از این کاروان بی‌سهم باشد، افزود: این کاروان به معنای حقیقی نماینده تمام مردم قم است.

وی گفت: به لطف خدا و همت نهادهای مختلف استان قم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا این کاروان به بهترین وجه ممکن برای این دیدار اعزام شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم متذکر شد: این سنت حسنه که چند سال است آغاز شده هر سال به نسبت شرایط روز تاثیر گذار بوده و توانسته به فراخور زمان در کشور و شهر قم تاثیرگذار باشد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نیز با توجه به نزدیکی انتخابات و شیطنت‌هایی که دشمنان برای ضربه زدن به نظام آغاز کرده‌اند، این حرکت مردم قم مثل تمام حرکت‌های انقلابی می‌تواند دشمن‌شکن و تاثیرگذار باشد.

لطفی ادامه داد: در ثبت‌نام از افراد علاقه‌مند به شرکت در این کاروان از آنجا که ظرفیت این کاروان محدود است، باید کسانی که سال‌های گذشته در این برنامه شرکت نداشته‌اند، در اولویت قرار بگیرند.

وی بیان کرد: بهتر است که نهادها با ‌افزایش هماهنگی‌ها و بکارگیری سیستم ثبت‌نام برای تشکیل بانک اطلاعاتی اقدام کنند تا در سال‌های آینده کسانی که در این کاروان شرکت نداشته‌اند، بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: لازم است که رسانه‌ها از هم‌اکنون انعکاس شور و اشتیاق مردم برای پیوستن به این کاروان را آغاز کرده و در مستندسازی عشق مردم در دیدار رهبرشان که می‌تواند پاسخ مناسبی به سیاه‌نمایی‌های دشمنان باشد، تلاش کنند.

وی افزود: این دیدار هشداری دوباره از طرف مردم قم به دشمنان است که به آنها اثبات می‌کند مردم حزب‌اللهی استان قم همیشه در صحنه هستند و دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت.

لطفی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه‌های کاروان مردم قم در این سفر یک روزه حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر فقید انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اختصاص سهمیه هر ارگان و نهاد با توجه به ظرفیت آن افزود: با توافقاتی که با استانداری قم انجام شده قرار است مدیران استان امسال مانند دیگر اقشار به دیدار رهبری رفته و شرایط مخصوصی برای آنها در نظر گرفته نشود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اختصاص ۵ هزار نفر سهمیه برای مردم قم در این دیدار، اظهار کرد: بیشترین سهمیه به دلیل جمعیت بیشتر به مجموعه سپاه علی ‌بن ابیطالب(ع) با تعداد هزار نفر اختصاص یافته که تمام اقشار بسیج را دربرمی‌گیرد.

وی عنوان کرد: روحانیون نیز که پیشتاز عرصه بصیرت در استان قم هستند، با ظرفیت ۸۰۰ نفر در این دیدار حضور خواهند یافت.

لطفی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران نیز ۳۲۰ نفر در این کاروان سهمیه خواهند داشت و باقی اقشار نیز که شامل آموزش و پرورش، اصناف، نیروی انتظامی، دانشگاه‌ها، کانون‌های مساجد و دیگر اقشار می‌شوند، ظرفیت متناسب با امکان این کاروان را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.y9wrak9xqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما