دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 6108
بابامیری عنوان کرد:

بسیاری از دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: از اینکه در دیدار مقابل فولاد خوزستان نتیجه را واگذار کردیم ناراحتم، زیرا پیروزی در این بازی حق صبای قم بود.
بسیاری از دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود
به گزارش قم نیوز، سیدمحسن بابامیری  با اشاره به بازی امیدهای صبای قم مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری از هفته یازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در مجموعه ورزشی تختی اهواز اظهار کرد: باخت در دیداری که در مقابل حریف بازی قابل قبولی ارائه کردیم ناراحت‌کننده است، زیرا در بسیاری از دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: در هر دو نیمه، بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و از نظر تعداد موقعیت‌های گلزنی نسبت به حریف چیزی کم نداشتیم، اما متاسفانه نداشتن تمرکز لازم و همچنین کم دقتی در هنگام حملات حریف موجب شد بازی را با باخت به پایان ببریم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم اظهار داشت: تلاش بسیار زیادی انجام دادیم تا در این مسابقه حساس خارج از خانه لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان پیروز شویم، زیرا بازی در کنترل ما بود اما یک اشتباه باعث شد شکست ما حادث شود.

وی بیان داشت: در این دیدار با تعویض‌هایی که انجام شد حتی هجومی‌تر بازی کردیم و کنترل خوبی بر جریان بازی داشتیم به طوری که حتی به نتیجه مساوی هم راضی نبودیم زیرا برای صعود به رده‌های بالای جدول باید در دیدارهای باقی مانده پیروز می‌شدیم.

بابامیری تاکید کرد: به هر حال این مسابقه به پایان رسید و باید تلاش کنیم تا با انجام بازی خوب و هجومی در دیدار آینده مقابل تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان به پیروزی برسیم تا ناکامی در هفته گذشته لیگ برتر را به فراموشی بسپاریم.

وی در خصوص بازی مقابل تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان ابراز داشت: برای این دیدار کاملا آماده‌ هستیم و با توجه به اینکه حریف ما نیز یکی از تیم‌های انتهای جدول لیگ برتر است، باید تلاش کنیم که هم نتیجه خوبی بگیریم و هم به سه امتیاز دست یابیم و انتظار ما از این مسابقه برابر صنعت نفت آبادان کسب پیروزی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم یادآور شد: تیم ما تا روز بازی در این جدال حساس با صنعت نفت آبادان تمرینات خود را با جدیت برگزار می‌کند تا از نظر کار گروهی و شرایط تیمی نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما از هر نظر در آمادگی به سر می‌برند و دلیلی ندارد نگران بازی‌های آینده تیم باشیم، زیرا دو هفته از بازی‌های این فصل باقی مانده است و از بازی با صنعت نفت آبادان و نفت اهواز حتما پیروزی می‌خواهیم.

تیم فوتبال امید صبای قم این هفته در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه سی و یکم فروردین ماه از صنعت نفت آبادان پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.z93rak9q7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما