دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 4100
به مناسبت فرارسیدن نهم ربیع الاول و آغاز دهه فجر؛

تازه‌های نشر انتشارات جمکران با تخفیف وی‍‍ژه عرضه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران از ارائه کتاب‌های جدید این انتشارات با تخفیف ویژه به مناسبت نهم ربیع الاول و فرا رسیدن ایام دهه فجر خبر داد.
تازه‌های نشر انتشارات جمکران با تخفیف وی‍‍ژه عرضه می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حسین احمدی اظهار داشت: به مناسبت ایام الله نهم ربیع الاول، سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) و همچنین آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی کتاب‌های انتشارات مسجد مقدس جمکران با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف در فروشگاه این مسجد ارائه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ این انتشارات امسال با بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه‌های کتاب در سطح کشور حضور می‌یابد و برای استفاده بیشتر مردم، طلاب و دانشجویان تسهیلاتی را چه در فروشگاه مرکزی و چه در نمایشگاه‌های کتاب در نظر می‌گیرد.

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: امسال و به مناسبت این روز خجسته کتاب "حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) و استراتژی انتظار در اندیشه امام خمینی(ره)" نوشته سید غلامرضا حسینی برای نخستین بار در معرض دید و انتخاب علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی گفت: کتاب رایحه عشق با تابلو خط از اسامی و القاب حضرت ولی عصر(عج) در چاپ چهار رنگ برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

احمدی تصریح کرد: در سال جدید تلاش می‌کنیم کتاب‌های انتشارات با تعداد و کیفیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته تهیه شود تا بتوانیم گامی موثر در راه گسترش فرهنگ کتاب و مطالعه برداریم.

انتهای پیام/۱۹۰
https://qomnews.ir/vdcg.z9trak9qzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما