دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 46656
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل تامین اجتماعی قم:

6800 مشاوره به بیمه شدگان قمی ارائه شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون 6 هزار و 800 مورد مشاوره در حوزه تامین اجتماعی و خدمات آن توسط مراکز مشاوره این اداره کل به بیمه شدگان استان ارائه شده است.
6800 مشاوره به بیمه شدگان قمی ارائه شد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی افزود: از این تعداد به چهار هزار و 540  نفر به صورت حضوری مشاوره داده شده، یک هزار و 150 مورد از طریق تلفن مراکز مشاوره و یک هزار و 139 مورد از طریق سامانه پاسخگویی ندای تامین (142) مشاوره لازم را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: برقراری بیمه قالیبافی،مشاغل سخت و زیان آور، اعلام بدهی و تقسیط آن، کارگران ساختمانی و ادعای سابقه از جمله بیشترین مباحث مطرح شده در این مشاوره‌ها بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با تاکید بر اهمیت آگاهی بیمه شدگان و مخاطبان سازمان از قوانین، مقررات و نحوه خدمت رسانی تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی به‌عنوان یک سازمان مخاطب محور حاصل مشارکت سه جانبه بیمه شدگان، کارفرمایان و دولت است و تمام تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در پورتال اینترنتی این اداره کل به آدرسWWW.QOM.TAMIN.IR   آخرین بخشنامه‌ها، قوانین و اخبار اطلاع رسانی می‌شود، تصریح کرد: در این پورتال دسترسی بیمه شدگان به سوابق بیمه‌ای خود و دسترسی مستمری بگیران و بازنشستگان به فیش حقوقی نیز طراحی و تعبیه شده است.

موسوی تاکید کرد: با آگاهی بیشتر مخاطبان سازمان از خدمات، تعهدات و نحوه عملکرد تامین اجتماعی، زمینه خدمت رسانی بهتر مهیا می‌شود و مخاطبان به هنگام دریافت خدمات و انجام تعهدات خود با مشکلات قانونی کمتری مواجه می‌شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg339t.ak93n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما