يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 48816
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) استان قم مطرح کرد

ضرورت بررسی نقش اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) استان قم با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس نقش قابل توجهی داشتند، بر بررسی دقیق این مهم تاکید کرد.
ضرورت بررسی نقش اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی‌اعظم خدابنده‌لو، طی سخنانی با گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی اظهار کرد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس تصور نمی‌کرد ایران بتواند خرمشهر را آزاد کند چرا که بسیاری از کشورهای دنیا در دفاع مقدس مقابل ایران قرار گرفته بودند اما سربازان امام خمینی(ره) خرمشهر را با وارد کردن تلفات فراوان به دشمن آزاد کردند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: رزمندگان دفاع مقدس تجهیزات نظامی مطلوبی برای مقابله با دشمن نداشتند اما با تکیه بر ایمان خود و توسل به ائمه اطهار(ع) احساس ضعف نکرده و آزادسازی خرمشهر را رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) استان قم با تاکید بر اینکه اقشار مختلف مردم ایران در دفاع مقدس نقش داشتند، گفت: آزادسازی خرمشهر اکنون هم برای دنیا قابل درک نیست.

وی از تاکید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مطالعه عملیات بیت‌المقدس و طریق‌القدس یاد کرد و ادامه داد:‌ بسیجی باید از بعد معنوی ساخته شود چرا که بر اساس فرمایشات رهبری خرمشهرها در پیش است.

خدابنده‌لو از اخلاص و ایمان به عنوان عامل موفقیت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف نظامی نام برد و تصریح کرد: هر چند ایران اسلامی اکنون از تجهیزات نظامی مطلوبی برخوردار است اما رمز اصلی پیروزی نیروهای مسلح ایران ایمان و تقوای آنهاست.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg379t.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما