سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : 34866
منبع : پایگاه خبری پلیس قم
آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

دشمنان پس از فتنه و جنگ نرم، پروژه نفوذ را کلید زده‌اند

قم نيوز : قم نگار: مدیر حوزه‌های علمیه گفت: دشمنان به دنبال نفوذ در کشور هستند و هدفی که در هشت سال جنگ تحمیلی، کودتاها و فتنه ۸۸ و حرکت نرم نتوانستند به آن برسند با عنوان نفوذ می‌خواهند به دست بیاورند.
دشمنان پس از فتنه و جنگ نرم، پروژه نفوذ را کلید زده‌اند
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در دیدار فرمانده انتظامی استان قم ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، به جایگاه نیروی انتظامی در نظام اسلامی اشاره و اظهار کرد: این جایگاه برگرفته از نگاه عمیق مردم است و انتظار امنیت و آرامش از پلیس دارند.

وی سپس با اشاره به مقوله امنیت در حوزه‌های اخلاقی، اجتماعی و سیاسی تصریح کرد: بخش اعظم ایجاد امنیت بر عهده پلیس است، هر چه کارکرد آن موفق باشد جامعه خوشبخت‌تر و بالنده‌تر شده و روز به روز پیشرفت می‌کند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه دشمنان سیلی خورده نظام اسلامی هستند افزود: طی سال‌های پس از انقلاب شکست‌های سنگینی متحمل شده‌اند و بخش اعظم تحمیل این شکست‌ها با درایت مقام معظم رهبری و همکاری مردم با نیروهای نظامی و انتظامی بوده است.

آیت‌الله بوشهری سپس با یادآوری طرح کودتاهای مفصل علیه نظام و همچنین طرح برجام افزود: دشمنان به دنبال نفوذ در کشور هستند و هدفی که در هشت سال جنگ تحمیلی، کودتاها و فتنه ۸۸ و حرکت نرم نتوانستند به آن برسند با عنوان نفوذ می‌خواهند به دست بیاورند.

وی در ادامه به رشادت‌های نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با موادمخدر اشاره و تصریح کرد: اقدام نیروی انتظامی در باب مبارزه با موادمخدر در دنیا بی‌سابقه است، با توجه به تعداد شهدایی که تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند، هنوز می‌بینیم گذرگاه‌ها و گلوگاه‌ها در کشور با دست پرقدرت این نیرو محافظت می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به ویژگی‌ها و خلاقیت‌های روز افزون پلیس، از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مصونیت‌سازی و سالم‌سازی در درون نیروی انتظامی قدردانی کرد.

وی با اشاره به تامین امنیت جمعیت میلیونی زائران اربعین حسینی (ع) گفت: زائرانی که پیاده به سمت کربلا راهی می‌شوند تشنگی، گرسنگی و خستگی در وجود خود احساس نمی‌کنند و نیروی انتظامی نیز با دیدن این صحنه‌ها عاشقانه به زائران خدمت می‌کنند و این فرصت خدمت برای پلیس ایران است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در درس خارج فقه خود فرمودند «من به حال کسانی که در پیاده روی اربعین حضور دارند غبطه می‌خورم» افزود: در کشور ما بخش قابل توجه امنیت به خاطر روحیه مردم و عشق به اهل بیت (ع) است و ما باید قدردان این مردم باشیم.

وی گفت: مسئولیت پلیس قم سنگین تر از سایر استان‌هاست و معتقدم دشمن در شهرهایی که مراکز دینی وجود دارد بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کند.

امام جمعه قم خطاب به فرمانده انتظامی استان گفت: همفکری شما با علمای دین و ساز و کار خوبی که از شما دیده‌ام نتیجه می‌دهد و در بلند مدت و میان مدت پایه ریزی یک حرکت فرهنگی است.

وی سپس به انعقاد تفاهم‌نامه‌های فی مابین پلیس قم و حوزه علمیه اشاره کرد و افزود: این تفاهمنامه‌ها می‌تواند به عنوان پایلوت و الگو مورد استفاده تمام استان‌ها قرار بگیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه اگر می‌خواهیم ارزش‌ها بماند باید از نیروی انتظامی که مدافع ارزش‌هاست، حمایت شود تاکید کرد: این یک وظیفه دینی است که مردم باید از پلیس که حافظ جان، مال و عرض شان، است حمایت کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg379w.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما