قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندوی قم از کسب ۳ مدال نقره و برنز برای نمایندگان قم در لیگ پومسه باشگاه‌های کشور موسوم به جام نشاط خبر داد و گفت: ۲ تکواندوکار قمی به مرحله دوم انتخابی تیم ملی تکواندو راه یافتند.
کسب ۳ مدال نقره و برنز برای نمایندگان قم در لیگ پومسه کشور
محمد جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم نیوز اظهار داشت: نمایندگان قم موفق به کسب یک عنوان نایب قهرمانی و ۲ مقام سومی در مسابقات هفته‌های چهارم تا ششم لیگ دسته اول پومسه کشور شدند.

وی افزود: هفته‌های چهارم تا ششم از دور برگشت لیگ پومسه مردان باشگاه‌های کشور موسوم به جام نشاط امروز به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و در شرکت کنندگان در این مرحله از مسابقات در ۲ بخش انفرادی و تیمی روی شیاپ چانگ رفتند.

دبیر هیئت تکواندوی قم گفت: در پایان هفته ششم رقابتهای لیگ دسته یک پومسه انفرادی و تیمی، نمایندگان قم به یک عنوان نایب قهرمانی و ۲ عنوان سومی رسیدند.

آقایی بیان کرد: در رده سنی کمتر از ۱۲ سال علیرضا حسنی از قم به صورت مشترک با یاسین زندی از هیئت تکواندو استان سمنان و پس از آرمین الهی از باشگاه راهیان تهران و مهیار حیدری مقدم از سمنان به مقام سوم دست یافت.

وی عنوان کرد: در رده سنی ۱۸ تا ۳۱ سال جلال‌ قربان‌پور از قم پس از کامیاب صادقی از راهیان تهران، رتبه دوم را کسب کرد و به موفقیت‌های متوالی خود در این مسابقات ادامه داد.

دبیر هیئت تکواندوی قم تصریح کرد: در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال سیدعباس رفیعی پومسه کار قمی پس از سعید خانیان از شهرداری نجف آباد و رضا فرجی از هیئت تکواندوی آذربایجان شرقی و به صورت مشترک با سید محمود تفاخ از هیئت تکواندوی شوش در جایگاه سوم ایستاد.

وی درباره حضور نمایندگان قم در ارددوی تیم ملی تکواندوی کشورمان خاطرنشان کرد: محمدرضا حیدری در وزن سوم و سیدمحمد رفیعی در وزن هفتم از قم به مرحله دوم انتخابی تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی سال ۲۰۱۵ راه یافتند.
https://qomnews.ir/vdcg379x.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما