جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 51506
منبع : خبرگزاری فارس
روز سوم ليگ برتر فوتسال جوانان كشور

آپكو‌ پارس قم با ثامن‌الحجج مساوي كرد / نخستين امتياز قمي‌ها بعد از 2 شكست

قم نيوز : قم نیوز: فوتساليست‌هاي جوان آپكو‌ پارس قم بعد از دو شكست متوالي در ليگ برتر فوتسال جوانان ايران به نخستين امتياز خود در اين بازي‌ها دست پيدا كردند.
آپكو‌ پارس قم با ثامن‌الحجج مساوي كرد / نخستين امتياز قمي‌ها بعد از 2 شكست
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال جوانان آپکو‌ پارس قم که در فصل 1395 لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های ایران تنها با تفاضل گل کمتر عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داده بود، در شروع دوره جدید این بازی‌ها چندان عملکرد خوبی نداشته است.

این تیم از سه بازی متوالی خود در شروع بازی‌های مرحله گروهی فصل 1396 لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور دو باخت و یک تساوی کسب کرده تا بخت اندکی برای کسب مجوز صعود از گروه نخست مرحله مقدماتی به جمع تیم‌های حاضر در مرحله نهایی داشته باشد.

نماینده فوتسال قم بعد از شکست‌های تلخ در دو بازی متوالی، سرانجام نخستین امتیاز خود را از رقابت‌های این فصل کسب کرد تا با توجه به جدول رده‌بندی گروه نخست و موقعیت سایر رقبا، نسبت به دیدارهای آتی و زنده کردن مجدد شانس صعود خود امیدوار بماند.

تیم فوتسال جوانان آپکو‌ پارس که دومین دوره متوالی نماینده قم در لیگ برتر فوتسال جوانان ایران شده، بعد از باخت پنج بر چهار در روز نخست بازی‌ها برابر تیم یاران جوان بندرعباس و شکست سنگین 6 بر یک در در دومین مسابقه خود مقابل منصوری کاشان، در بازی سوم با تیم ثامن‌الحجج سبزوار به تساوی رسید.

آپکو پارس قم در سومین مسابقه خود برابر میزبان بازی‌های گروه نخست مقدماتی لیگ برتر یعنی ثامن‌الحجج سبزوار به تساوی پرگل و جالب چهار بر چهار دست یافت تا همچنان شانس محدودی برای رسیدن به مرحله نهایی رقابت‌ها داشته باشد و با امیدواری بیشتری به مصاف دیگر رقبا برود.

در مصاف آپکو پارس قم با ثامن‌الححج سبزوار محمدنصر محمدی و حمیدرضا اسماعیلی هر کدام دو گل زدند و نماینده قم در دیدارهای بعدی خود باید به مصاف تیم‌های کمیل کریمان کرمان و شهروند ساری برود، در حالی که هم اکنون با یک امتیاز در آخرین رتبه جدول 6 تیمی گروه نخست جای گرفته است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg3n9n.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما