پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 47556
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم مطرح کرد

رقابت‌های نونهالان کشور فرصت کسب تجربه برای تکواندوکاران قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم گفت: از روز نخست رقابت‌های قهرمانی کشور مدالی کسب نکردیم اما این پیکارها فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه توسط تکواندوکاران آینده‌دار قم است.
رقابت‌های نونهالان کشور فرصت کسب تجربه برای تکواندوکاران قم
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی امروز، اظهار کرد: تکواندو قم در سال‌های اخیر همواره از پیکارهای رده‌های سنی پایه قهرمانی کشور موفق به کسب مدال و عنوان شده است و در رقابت‌های سال 1396 قهرمانی ایران نیز به دنبال تداوم همین روند و کسب سهمیه تیم‌های ملی رده‌های پایه هستیم.

وی ادامه داد: در درجه اول حضور در مسابقاتی که طبق تقویم سالیانه فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود و در درجه دوم کسب مدال از رقابت‌های کشوری برای ما یکی از اولویت‌های بسیار مهم است و باید مربیان ما به دنبال کار و تلاش بیشتر باشند تا این اتفاق در رقابت‌های کشوری تمام رده‌های سنی رخ دهد.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم در ادامه با اشاره به عملکرد تیم اعزامی قم به مسابقات آزاد نونهالان کشور در تهران، عنوان کرد: این پیکارها از نظر کمی و کیفی در مدت دو روز از سطح بالایی برخوردار بود و در نهایت برترین‌ها در اوزان مختلف هر دو بخش دختران و پسران مشخص شدند.

وی با اشاره به عملکرد دیگر نمایندگان قم در روز نخست، اضافه کرد: در وزن منهای 33 کیلوگرم محمدرضا خان‌محمدی، محمدمتین امانی، سعید عباسیان و امید رضایی نمایندگان قم بودند و در وزن منهای ۳۷ کیلوگرم کیوان کاظمی، زین العابدین جبالی، حمیدرضا مرادی، محمدجواد باقری، سبحان حسنی و حسین باقرشیخانی به میدان رفتند که موفق به کسب مدال از رقابت‌های این دو وزن نشدند.

جمشیدی عنوان کرد: بعد از برگزاری رقابت‌های بخش پومسه، در دومین روز از مسابقات قهرمانی آزاد تکواندو نونهالان پسر کشور برترین‌های سه وزن 33، 37 و 53 کیلوگرم معرفی شدند اما برای قم مدالی در بر نداشت و امید ما به درخشش دیگر نمایندگان قم در روز سوم این پیکارها است.

وی ابراز کرد: این دوره از مسابقات از نظر کسب مدال و رفتن روی سکوهای برتر اهمیت زیادی دارد اما حساسیت بالای آن به دلیل این است که تیم ملی رقابت‌های برون‌مرزی را پیش‌رو دارد و نفرات اول، دوم و منتخبین کادر فنی به مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان دعوت خواهند شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg3n9t.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما