سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۳
کد مطلب : 48186
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله مکارم شیرازی:

اراذل و اوباش به دنبال ملتهب کردن فضای انتخابات هستند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه برخی اراذل و اوباش به دنبال التهاب فضای انتخابات هستند گفت: جوانان ایران اسلامی ادب اسلامی را رعایت کنند و نشان دهند که فضای انتخابات، فضای امن و امان است و کسی نمی تواند امنیت آن‌ را برهم بزند.
آیت‌الله مکارم شیرازی: اراذل و اوباش به دنبال ملتهب کردن فضای انتخابات هستند
آیت‌الله مکارم شیرازی: اراذل و اوباش به دنبال ملتهب کردن فضای انتخابات هستند
به گزارش قم نیوز، آیت الله مکارم شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست ‌فضای انتخابات را ملتهب نکنند و خطاب به همه آنان گفت: مردم ما مردم متمدن و فهمیده هستند، در اسلام هم در خشیده‌اند انتظار داریم، فضای انتخابات را فضای پرخاشگری نکنند.

وی از ضدانقلاب و عوامل دشمن به عنوان دو گروه تخریب کننده فضای انتخابات یاد کرد و یادآور شد: این گروه‌ها در تلاش هستند با به کارگیری افراد اراذل و اوباش فضای انتخابات را ملتهب کنند، اما جوانان اسلامی اجازه ندهند که دشمن از این آب گل آلود سوء استفاده کند و فضا را فضای پرخاشگری جلوه دهد.

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: همیشه فضای انتخابات در ایران، فضای آرام و امن بوده است؛ امیدواریم از این پس نیز مردم بدون هیچ گونه مشکلی در فضای آرام در انتخابات شرکت کنند و پای صندوق‌های رای بروند.

آیت الله مکارم شیرازی خطاب به جوانان مومن و انقلابی گفت: جوانان ایران اسلامی ادب اسلامی را رعایت کنند و نشان دهند که فضای انتخابات، فضای امن و امان است و کسی ‌نمی ‌تواند امنیت آن‌ را برهم بزند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه اخیر در خراسان شمالی شمالی اشاره کرد و خواستار رسیدگی بیشتر دولت به آسیب دیدگان این زلزله شد و تاکید کرد: نباید این کمک رسانی تنها در چند روز اول رسانه‌ای شود و پس از آن مردم به حال خود رها شوند.

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: نباید کمک رسانی به مردم تنها محدود به چند روز شود، باید افزون بر کمک مسؤولان، خیران و سایر مردم نیز احساس مسؤولیت کنند و به آسیب دیدگان کمک‌های لازم را برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل عدم رعایت زیرساخت‌های لازم، ساختمان قشر مستضعف با یک زلزله متلاشی می‌شود، این وظیفه مسؤولان است که به این زیرساخت‌ها توجه کنند و نگذارند این قشر آسیب‌های بیشتری را متحمل شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3q9t.ak9774prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما