سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 42146
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور 35 شرکت داخلی و بین‌المللی صورت می‌گیرد

آغاز به کار نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب در قم

قم نيوز : قم نیوز: نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب قم از امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم آغاز می‌شود.
آغاز به کار نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب در قم
به گزارش قم نیوز، خستین نمایشگاه بین‌المللی  تخصصی ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب قم از 6 تا 9 مهرماه در فضایی به مساحت هزار و 300 مترمربع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم واقع در میدان شهید نواب صفوی برگزار می‌شود.

 این نمایشگاه در نخستین سال برگزاری میزبان بیش از 35 شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، مرکزی، خراسان رضوی، زنجان، مازندران و قم و نمایندگی‌های فروش سه کشور خارجی خواهد بود.

زیرگروه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه از رسته‌های ماشین‌آلات و ابزارآلات کارگاهی، نئوپان، تخته‌های فشرده و چند لایه، یراق‌آلات و مواد اولیه صنعت چوب هستند.

مجری برگزاری این نمایشگاه شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم است و با توجه به اینکه استان قم قطب صنعت مبل کشور بوده، هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی واحدهای تولیدی با دستگاه‌ها و ماشین‌آلات به روز در این صنعت است.

با توجه به استقبال بالای فعالان صنف صنعت چوب و محدودیت فضای محل برگزاری برای ارائه غرفه، ستاد نمایشگاه تعامل خوبی با واحدهای تولیدی داشته است.

علاقه‌مندان و فعالان کلیه زمینه‌های مرتبط با صنعت چوب اعم از مبلمان، در و پنجره و دکوراسیون می‌توانند در تاریخ مذکور از ساعت 17 تا 22 از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg3q9t.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما