قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: امام خمینی(ره) در جهان اندیشه کاپیتالیسم را در مرز ویرانی قرار داد.
امام خمینی(ره) در جهان اندیشه کاپیتالیسم را در مرز ویرانی قرار داد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش یکشنبه‌شب در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا و ولادت امام خمینی که در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد در سخنانی با اشاره به تقارن میلاد امام خمینی(ره) با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: امام خمینی(ره) با تأسی به حضرت زهرا(س) به شخصیتی بزرگ و فراتاریخی تبدیل شد و امروز شاهد هستیم که نام بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در همه دنیا درخشان است.

وی با اشاره به اینکه با رهبری امام خمینی(ره) شاهد هستیم که فصلی نو در تاریخ بشریت رقم خورده است، گفت: این سخن را امروز می‌توانیم با جرأت بیان کنیم که امام خمینی(ره) در جهان اندیشه کاپیتالیسم را در مرز ویرانی قرار داد و با حرکت جهانی خود به دین داری حیاتی دوباره بخشید.

استاندار قم با اشاره به اینکه با تلالو انوار انقلاب دیگر اندیشه‌های غیر دینی متزلزل شدند تصریح کرد: هرچند که امروز امام راحل در میان ما نیست ولی ما به برکت خون شهدا شاهد استقرار نظام اسلامی و بهره‌مندی از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و نعمت ولایت هستیم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور ایران اسلامی نیز شاگردی از مکتب امام صادق(ع) است خاطرنشان کرد: امروز در شهر مقدس قم حوزه‌ علمیه‌ای برپا است که مذهب تشیع را در سرتاسر جهان منتشر می‌کند و همه اینها از برکات حرکت انقلابی امام راحل است.

صالحی‌منش به وضعیت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز این رژیم منحوس در باتلاق خودساخته گرفتار شده و با وجود حمایت‌های غرب در مقابل حزب‌الله حرفی برای گفتن نداشته و زمین‌گیر شده است.

استاندار قم با اشاره به ایستادگی و مقاومت مسلمانان در کشورهای مختلف یادآور شد: مردم بحرین امروز با اتکا به اندیشه‌های امام راحل(ره) در برابر رژیم این کشور در حال مبارزه و ایستادگی هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3q9x.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما