?>?> تلاش مدیریت شهری قم جهت توسعه اقدامات فرهنگی ورزشی در شهر | قم نیوز
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 51416
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم تاکید کرد:

تلاش مدیریت شهری قم جهت توسعه اقدامات فرهنگی ورزشی در شهر

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم هم‌افزایی و تلاش مدیریت شهری قم جهت توسعه اقدامات فرهنگی ورزشی در شهر را مورد تاکید قرار داد.
تلاش مدیریت شهری قم جهت توسعه اقدامات فرهنگی ورزشی در شهر
تلاش مدیریت شهری قم جهت توسعه اقدامات فرهنگی ورزشی در شهر
به گزارش قم نیوز، محسن رنجبر در جلسه شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، با اشاره به دغدغه‌های مدیریت شهری قم در حوزه فرهنگی گفت: قم یک شهر فرهنگی ویژه است و همین امر نیز می‌طلبید که در این حوزه ، شهرداری به صورت ویژه ظاهر شود که در همین زمینه شورای اسلامی شهر دوره چهارم نیز وجهه فرهنگی غالبی داشت.

وی با تاکید بر اینکه، اقدامات فرهنگی نیازمند منابع مالی معتبر است تصریح کرد: البته شهرداری در مدت دو سال اخیر مشکلات مالی متعددی داشت که با تلاش مجموعه مدیریت شهری بخش عمده این مشکلات رفع شده است و گام بلندی برای آینده شهرداری پیش‌بینی می‌شود.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای آینده شهر خاطرنشان کرد: قم در گذشته برنامه مصوب نداشت و با تلاش مدیریت شهری برنامه 20 ساله و زیرمجموعه آن برنامه پنج ساله تدوین و تصویب شد.

وی با بیان اینکه شهرداری قم در سال گذشته مشغول برنامه‌ریزی و نظام‌دهی بود، به آغاز عملیات اجرایی هشت مجموعه فرهنگی ورزشی در شهر اشاره کرد و گفت: این مجموعه‌ها با زیربنای حداقل 2 هزار و 500 مترمربع ،حجم قابل توجهی به سرانه‌های فرهنگی و ورزشی قم اضافه خواهد کرد.

رنجبر با بیان اینکه در بعد نرم‌افزاری نیز اقدامات خوبی در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری آغاز شده است افزود: حرکت‌های اولیه‌ای که در تجهیز مساجد و تقویت خدمات تفریحی و ورزشی آغاز شده بسیار قابل توجه بوده و طبق برنامه سعی داریم این اقدامات را توسعه دهیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های متفرق فرهنگی در شهر قم و ساماندهی آنها در هم‌افزایی برای انجام کارهای فرهنگی در سازمان فرهنگی ورزشی را یکی از مزیت‌های اقدامات فعلی عنوان کرد و گفت: امیدواریم این برنامه‌ها با همین قوت و شدت ادامه یابد.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3t9n.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما