يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 47466
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سبحانی:

معضل زیرمیزی پزشکان حل شود/انتقاد از روند کند پیشرفت بیمارستان هزار تختخوابی

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه پزشکان باید برای رضایت خداوند متعال و کسب درآمد حلال کار خود را دنبال کنند، گفت: معضل رشوه گرفتن پزشکان باید رفع شود.
معضل زیرمیزی پزشکان حل شود/انتقاد از روند کند پیشرفت بیمارستان هزار تختخوابی
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله جعفر سبحانی امشب در دیدار با ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به وجود ارتباط تنگاتنگ میان فقه و طب اظهار کرد: هیچ علم و دانش دیگری همانند طب با فقه ارتباطی به این نزدیکی نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه پزشکان در جامعه رسالت‌های مهمی را بر عهده دارند، اضافه کرد: بسیاری افراد در مورد بیماری‌هایی همانند قند از ما سوال می‌کنند به آنها جواب می‌دهیم که باید به پزشک مراجعه کنید.

این مرجع تقلید جهان تشیع خاطرنشان کرد: همانطور که مردم در مباحث مختلف دینی همانند نماز و روزه به مراجع تقلید و عالمان دینی مراجعه می‌کنند برای رفع بیماری‌های خود باید به پزشک مراجعه کنند، فقها نیز همانند مردم در عرصه‌های مختلف پزشکی به پزشکان نیاز دارند.

وی با بیان اینکه پزشکان باید برای رضایت خداوند متعال و کسب درآمد حلال کار خود را دنبال کنند، تصریح کرد: معضل زیرمیزی پزشکان باید رفع شود.

آیت‌الله سبحانی بر احترام گذاشتن به اقشار ضعیف جامعه تاکید کرد و گفت: پزشکان باید نسبت به مراجعه کنندگان خود احترام خاصی قائل شوند چرا که برخی از مردم از شرایط مالی مطلوبی برخودار نبوده یا مشکل خاص دیگری دارند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه‌های درمانی استان باید به صورت ویژه دنبال شود، عنوان کرد: روند پیشرفت بیمارستان هزار تخت‌خوابی مطلوب نیست چرا که قرار بود خبرهای خوشی به گوش برسد اما امور این بیمارستان به شیوه مورد نظر پیش نرفته است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg3t9t.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما