يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 49446
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم خبر داد

اعزام 3 ملي‌پوش قم به كاتا و كوميته قهرماني آُسيا

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ كاراته استان قم گفت: كاراته‌كاهاي قم در دو بخش كاتا و كوميته موفق به كسب سهميه حضور در مسابقات آسيايي 2017 شده‌اند.
اعزام 3 ملي‌پوش قم به كاتا و كوميته قهرماني آُسيا
اعزام 3 ملي‌پوش قم به كاتا و كوميته قهرماني آُسيا
به گزارش قم نیوز، سعید برخوردار امروز، اظهار کرد: در حال حاضر اولویت اصلی کاراته قم حضور موفق ملی‌پوشان این رشته در مسابقات سال 2017 کاراته قهرمانی آسیا است زیرا در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان این دوره سهمیه کسب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بعد از سهمیه‌ای که برای نخستین‌بار در تاریخ کاراته قم علیرضا خدری در سال 2014 با حضور در پیکارهای کاتای قهرمانی آسیا به دست آورد، خوشبختانه امسال نیز سیدمجید وکیلی در بخش کاتای رده سنی نوجوانان سهمیه آسیا را کسب کرد و کاتا آرام آرام قدرت خود را نشان می‌دهد.

برخوردار عنوان کرد: در چندین دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا همواره نمایندگان قم به صورت متوالی در رده‌های سنی پایه کاراته قهرمانی آسیا حضور داشته‌اند و در این دوره نیز حسین خدری در وزن منهای 57 کیلوگرم رده سنی نوجوانان قسمت کومیته سهمیه کسب کرده است.

وی با بیان اینکه دو سهمیه از رده سنی نوجوانان و یک سهمیه از رده بزرگسالان نصیب کاراته قم شده، افزود: امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان با موفقیت در پیکارهای انتخابی تیم ملی به عضویت تیم اعزامی بزرگسالان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در آمده‌ است.

رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم بیان کرد: میزبانی رقابت‌های سال 2017 کاراته قهرمانی آسیا در هر دو بخش مردان و بانوان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان را کشور قزاقستان بر عهده دارد و این پیکارها در تیر ماه سال جاری به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که امیدوارم با موفقیت و درخشش کاراته‌کاهای ملی‌پوش قم در کسب مدال همراه باشد، کاراته‌کاهای ما باید تلاشی مجدد را برای به دست آوردن سهمیه حضور در مسابقات 2017 قهرمانی جهان آغاز کنند.

برخوردار با بیان اینکه کشور اسپانیا میزبانی پیکارهای قهرمانی جهان را بر عهده دارد، یاد آور شد: مسابقات انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای قم نیز به همین منظور برنامه‌های آماده‌سازی خود را به زودی از سر می‌گیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3t9t.ak9yt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما