چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 34406
به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

مربی قمی سرپرست و مربی تیم ملی دو و میدانی جوانان شد

قم نيوز : قم نگار: علی رضایی، مربی قمی طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون دو و میدانی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سرپرست و مربی تیم ملی دو و میدانی جوانان شد.
مربی قمی سرپرست و مربی تیم ملی دو و میدانی جوانان شد
به گزارش قم نگار، علی رضایی که مسئولیت ریاست هیئت دو و میدانی استان قم را نیز بر عهده دارد طی حکمی به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشورمان منصوب شد.

این مربی پرتلاش قمی قرار است به عنوان سرپرست و مربی تیم ملی اعزامی جوانان کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ ویتنام این تیم را همراهی کند.

رضایی که از دو و میدانی کاران باسابقه و موفق قم به حساب می‌آید دو سال پیش مسئولیت ریاست هیئت دو و میدانی استان قم را پذیرفت و در این مدت منشأ خدمات بسیاری به جامعه دو و میدانی استان قم بود.

معرفی قهرمانان به نام در رده‌های سنی پایه و درخشش آن‌ها در مسابقات مختلف کشوری نظیر محمدرضا فریدی، رضا ملک‌پور و محمد سبب کار نقش مهمی در انتخاب علی رضایی رئیس هئیت دو ومیدانی استان قم به سمت سرپرست و مربی تیم ملی جوانان کشورمان داشته است.

اردوی آماده سازی تیم ملی دوومیدانی جوانان کشور از ششم آذرماه جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به سرپرستی و مربی‌گری علی رضایی به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز خواهد شد.

این برای نخستین بار است که این مربی قمی مسئولیت هدایت تیم‌های ملی را بر عهده می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcg3t9w.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما