سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 30446
معاون اداره کل ورزش و جوانان قم:

ورزشکاران قمی دارای بخت حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک حمایت می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان قم از آغاز به کار کارگروه حمایت از ورزشکاران قمی دارای بخت حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک خبر داد و گفت: ورزشکاران قمی دارای بخت حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک حمایت می‌شوند.
ورزشکاران قمی دارای بخت حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک حمایت می‌شوند
به گزارش قم نیوز، روح الله رمضانی اظهار داشت: ورزش قم ظرفیت قابل توجهی برای حضور ورزشکاران در رویدادهای آینده قاره‌ای و جهانی دارد و جهت پشتیبانی حضور ورزشکاران قم در بازیهای آسیایی جاکارتا و المپیک ریودوژانیرو مقرر شد که کارگروه حمایت از ورزشکاران قمی دارای بخت حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک فعال شود.

وی افزود: تا سال ۲۰۱۸ چند رویداد مهم بین المللی در پیش داریم که مهم‌ترین آن‌ها بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکاتای اندونزی و المپیک تابستانی ۲۰۱۶ ریودوژانیرو هستند که باید با بررسی شرایط فعلی ورزشکاران قمی و پشتیبانی فنی، شرایط را برای حضور پرتعداد ورزشکاران قمی در این رویداد‌ها مهیا کنیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جارکارتا، المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیروی برزیل، المپیک نوجوانان و بازیهای ساحلی و داخل سالن آسیا رقابت‌هایی هستند که در چارچوب کارگروه حمایت از ورزشکاران دارای بخت حضور در این مسابقات قرار گرفته‌اند.

رمضانی بیان کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا شروع اردوهای تیم ملی جهت انتخاب نفرات بر‌تر برای اعزام به این مسابقات با تلاش‌های کار‌شناسان حوزه معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان و همراهی مسئولان هیئت‌های ورزشی مربوطه، امیدواری زیادی به حضور ورزشکاران در کاروان‌های اعزامی داریم.

وی عنوان کرد: دستیابی به اطلاعات دقیق از وضعیت ورزش قهرمانی استان در رشته‌های دارای اولویت‌های بر‌تر، پیش بینی راهکارهای اجرایی جهت افزایش نقاط قوت و رفع نقاط ضعف ورزش قهرمانی استان در رشته‌های اولویت‌ها و بررسی و تدوین برنامه‌های حمایتی از ورزشکاران دارای شانس عضویت در تیم‌های ملی از اهداف اختصاصی تشکیل این کارگروه است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: رشته‌های کاراته، دو و میدانی، بوکس، کشتی فرنگی، تکواندو، ووشو در دو بخش مردان و زنان، فوتبال در دو بخش مردان و زنان، هندبال در دو بخش مردان و زنان، تنیس، تیراندازی با کمان، جودو، ووینام و بدمینتون در فهرست برنامه‌های این کارگروه قرار دارند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg3t9w.ak9zt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما