شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 24416

برپایی نخستین نمایشگاه دائمی کتاب در پردیسان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب از برپایی نخستین نمایشگاه دائمی کتاب در منطقه پردیسان قم خبر داد.
برپایی نخستین نمایشگاه دائمی کتاب در پردیسان قم
به گزارش قم نیوز، محمد روحانی با اشاره به برپایی نمایشگاه دائمی کتاب در پردیسان اظهار کرد: این نمایشگاه به همت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با توجه به ظرفیت علمی و فرهنگی منطقه پردیسان و استقرار دانشگاه‌ها در این منطقه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: تدبیر اولیه این بود حداقل ۲ هزار عنوان کتاب مختلف برای اقشار مختلف دانشگاهی،‌ حوزوی و کودک و نوجوان در این نمایشگاه عرضه شود، ولی اکنون بالغ بر ۳ هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب از ۷۰ ناشر در موضوعات مختلف در این نمایشگاه ارائه شده است که تا پایان سال جاری در نظر داریم تعداد کتاب‌های این نمایشگاه را به ۵ هزار عنوان برسانیم.

مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب عنوان کرد: اکثر دانشگاه‌ها و مراکز علمی مانند دانشگاه آزاد، پیام نور، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، دانشگاه باقرالعلوم، موسسه شیعه‌شناسی و... می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

وی یادآور شد: بن‌های ۱۰ درصدی آماده شده که در نماز جمعه هفته جاری توزیع می‌شود که افراد با این بن‌ها می‌توانند از تخفیف در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند.

روحانی تصریح کرد: در آینده نزدیک نرم‌افزارهای علمی و مناسب کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دائمی کتاب پردیسان در جوار دانشگاه ادیان و مذاهب رو به روی مسجد امام صادق(ع) واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۴ و بعد از ظهرها از ساعت۱۷ تا ۲۱ از نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب ابراز امیدواری کرد با توجه به وضعیتی که در بین قشر حوزوی و دانشگاهی در منطقه پردیسان است این نمایشگاه بتواند در راستای ارتقای فرهنگی منطقه پردیسان نقش مهمی را ایفا کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3t9x.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما