پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 50796
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم:

اولویت شورای پنجم شهر قم باید جذب سرمایه گذاران باشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای پنجم این شهر باید جذب سرمایه گذاران به شهر قم را در اولویت کار خود قرار بدهد.
اولویت شورای پنجم شهر قم باید جذب سرمایه گذاران باشد
به گزارش قم نیوز، مصطفی ملایی با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی در شهر قم اظهار کرد: در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهر مشکلاتی داریم و شاهد استهلاک اتوبوس‌های درون شهری در قم هستیم، به همین باید ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهر به روز رسانی شود.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها برای به روز کردن ناوگان حمل و نقل عمومی پولی ندارند، به همین دلیل مجبور هستند که قیمت‌ها را بالا ببرند، برای عدم افزایش قیمت‌های ناوگان حمل و نقل عمومی باید دولت به شهرداری‌ها کمک کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: وقتی شهرها هوشمند شود، رفت و آمد مردم در داخل شهرها هم کمتر خواهد شد و در این راستا باید هوشمند کردن شهرها در اولویت دولت قرار بگیرد.

ملایی با اشاره به اولویت‌های فعالیت شورای پنجم شهر قم اظهار کرد: این شورا باید به فضای سبز شهر بیشتر توجه کند و جذب سرمایه گذاران به شهر قم را در اولویت کار خود قرار بدهد، همچنین باید در دوره فعالیت شورای پنجم شهر قم به بحث توریسم مذهبی بیشتر توجه شود.

وی ادامه داد: باید شورای پنجم شهر قم سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی در شهر را بیشتر کند و در دوره فعالیت این شورا باید سیستم نظارتی خود شورا تقویت شود، شورای پنجم شهر قم باید توجه بیشتری به بحث توانمند کردن پرسنل شهرداری داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: شورای پنجم این شهر باید بیشتر به بحث برنامه ریزی توجه کند، اکنون درآمد مبتنی بر عوارض برای تامین هزینه‌های شهرداری جوابگو نیست و باید به سراغ روش‌های نوین کسب درآمد رفت، اکنون ساخت و ساز در شهر قم کاهش یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من از تمام کسانی که در چهار سال اخیر در مجموعه شهرداری قم به شورای شهر برای رفع دغدغه‌های مردم کمک کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg3u9n.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما