دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 45756
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله نوری همدانی مطرح کرد

ضرورت برملاکردن دروغ‌های جریان تشیع لندنی

قم نيوز : قم نیوز: استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: عدم حضور جریان تشیع لندنی در میدان نبرد در سوریه نشان از دروغ بودن حرف‌های این جریان دارد و باید دروغ‌های جریان تشیع لندنی با تبلیغات وسیع برملا شود.
ضرورت برملاکردن دروغ‌های جریان تشیع لندنی
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و هیأت‌ همراه با اشاره به ضرورت وحدت بین مسلمان اظهار کرد: باید بگوییم که همه مذاهب اهل سنت تکفیری نیستند، آن‌ها از اهل‌بیت(ع) پیروی می‌کنند و شیعیان باید با اهل سنت وحدت داشته باشند.

وی ادامه داد: باید امروز قدرت اسلام را نشان بدهیم، با سکوت کارها پیش نمی‌رود، تا زمانی که قدرت اسلام افزایش پیدا نکند، باید به صورت روزانه شاهد مشکلاتی در مناطق مختلف جهان اسلام باشیم و این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: در اسلام ناب مرزی وجود ندارد و این اسلام مربوط به یک یا چند کشور خاص نیست، باید به گونه ای سعی کنیم که قدرت اسلام را ترویج کنیم که دیگر رژیم آل خلیفه جرات اعدام جوانان انقلابی را در بحرین نداشته باشد. در صورت قدرت داشتن، دیگر شاهد حوادثی همچون حوادث سوریه و بحرین نخواهیم بود.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به ضرورت قدرتمند معرفی شدن دین اسلام گفت: در قرآن، دین اسلام قدرتمند معرفی شده است و ما باید به همان گونه دین خودمان را معرفی کنیم که در قرآن معرفی شده است.

وی ادامه داد: اگر اسلام را قدرتمند معرفی کنیم، دیگر کشوری جرات نمی‌کند که علیه دین ما حرکتی انجام بدهد، اگر اسلام را آن طوری که هست نشان دادیم، دیگر فردی همچون نخست وزیر انگلیس جرات شوراندن حکام کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را نخواهد داشت.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: باید افراد تاثیرگذاری انتخاب شوند تا دین قدرتمند اسلام و مذهب تشیع را به جهان معرفی کنند، باید اسلام قدرتی داشته باشد که جریان‌های تکفیری و تشیع لندنی جرات نکنند با حضور در میدان، شیعیان را بکوبند و علیه اسلام کاری انجام بدهند.

آیت‌الله نوری همدانی با انتقاد از جریان تشیع لندنی گفت: باید از این جریان پرسید اگر واقعاً شیعه هستید، چرا با وجود بازشدن باب مبارزه در میدان دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه حضور پیدا نمی‌کنید، عدم حضور این افراد در میدان نبرد نشان از دروغ بودن حرف‌های آن‌ها دارد و باید دروغ جریان تشیع لندنی با تبلیغات وسیع برملا شود.

وی ادامه داد: نباید در مقابل دشمنان اسلام نرمش داشته باشیم، با نرمش نمی‌توان قدرت اسلام را به جهان ارائه کرد، برگزاری کنفرانس هم می‌تواند مفید باشد و باید در کنفرانس با دلیل قدرت اسلام ناب و مذهب تشیع را نشان بدهیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: در حادثه پلاسکو متاسفانه شاهد نقش خوبی از رسانه‌ها نبودیم و گروهی که به دنبال ایجاد اختلاف بودند، از این حادثه برای کوبیدن افراد در گوشه و کنار استفاده کردند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به ضرورت توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: نباید چند حرف در کشورمان باشد و چنین مساله ای ضعف را در ایران نشان می‌دهد، باید در کشورمان یک حرف باشد و آن‌هم اراده ولی فقیه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید رسانه‌ها در زمینه نشر قدرت اسلام، نقش بیشتری داشته باشد، اکنون شاهد فعالیت‌های گسترده دشمنان هستیم و باید با قدرت جلوی هجمه‌های دشمنان را به نظام جمهوری اسلامی بگیریم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg3u9t.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما