پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 25776

برگزاری دوره آموزشی روش‌های تامین منابع مالی شرکت‌های نو پا

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس امور فنی و تخصصی پارک علم و فناوری استان قم از برگزاری دوره آموزشی با موضوع روش‌های تامین منابع مالی شرکت‌های نو پا خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی روش‌های تامین منابع مالی شرکت‌های نو پا
به گزارش قم نیوز، علی‌اصغر فیاضی با اشاره به اهداف برگزاری دوره روش‌های تامین منابع مالی شرکت‌های نو پا اظهار کرد: دانش‌افزایی اعضا و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله اهداف این دوره بوده و این کارگاه جزو مصوبه هیئت امنای پارک‌های عم و فناوری کشور است.

وی یادآور شد:‌ این دوره آموزشی ویژه کسانی است که بخواهند یک شرکت نو پا را راه‌اندازی کنند و اکثر مخاطبان آن شرکت‌های دانش‌بنیان بوده که عضو پارک علم و فناوری قم هستند، زیرا تامین منابع مالی برای این شرکت‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر است.

کارشناس امور فنی و تخصصی پارک علم و فناوری استان قم یادآور شد: این دوره سبب می‌شود افراد در کسب و کار دانش‌بنیان موفق‌تر باشند، زیرا اطلاعات شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران جدید است و کار کردن در این حوزه‌ها ریسک بالایی دارد.

وی ادامه داد: توانمندی مدیران در این کارگاه‌ها افزایش پیدا می‌کند و از طرفی دیگر سرمایه اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان دانش و علم است که ارزش مالی دارد، بنابراین افراد شرکت‌کننده یاد می‌گیرند که منابع مالی را از چه راه‌هایی به دست آورند.

فیاضی با اشاره به مباحث این دوره گفت: مبانی و چالش‌های تأمین منابع مالی شرکت‌های نوپا (Start-up)، آشنایی با سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز (Venture Capital) در حوزه فناوری و روش‌های تأمین منابع مالی شرکت‌های نو پا در بازار آمریکا از جمله موضوعات این کارگاه آموزشی است.

وی با بیان اینکه فایل‌های آموزش مجازی یک هفته پیش از آغاز دوره برای افراد شرکت‌کننده از طریق پست الکترونیک ارسال می‌شود، عنوان کرد: این کارگاه از ۲۵ تا ۲۸ مرداد امسال هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود و تست آنلاین نرم‌افزار ۲۳ مرداد ساعت ۱۰ صورت می‌گیرد.

کارشناس امور فنی و تخصصی پارک علم و فناوری استان قم یادآور شد: جلسات آموزشی الکترونیکی آنلاین، به طور کامل ثبت و ضبط می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند از مباحث این کلاس‌ها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان به افراد شرکت‌کننده پس از شرکت در دوره گواهینامه حضور در کارگاه آموزشی الکترونیکی از طرف پارک علم و فناوری قم ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد تا ۲۳ مرداد سال جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی www.qomstp.ir مراجعه کرده و فرم آنلاین ثبت‌نام را تکمیل و ارسال کنند.

فیاضی یادآور شد:‌ افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۲۸ـ۳۲۸۱۲۱۲۵ـ۰۲۵ داخلی ۱۰۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3u9x.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما