قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تاکید بر اهمیت زیباسازی و جذابیت سیما و منظر شهری در عصر حاضر، خواستار توجه جدی به این مقوله در شهر مقدس قم شد.
استاندار قم بر ضرورت زیباسازی منظر شهری در قم تاکید کرد
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین ' محمدصادق صالحی منش' روز دوشنبه در جلسه کمیسیون ماده پنج استان با موضوع بررسی طرح های تفصیلی مربوط به سیما و منظر شهری قم طی سخنانی با تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر اظهار کرد: زیبایی یکی از اجزاء و عناصر مهم در بحث معماری و هویت شهری محسوب می شود.
 
وی با بیان این که شهرها معمولا با نوع معماری و هویت منحصربفرد خود شناخته می شوند، بر تاثیر زیبایی و آراستگی سیما و منظر شهری در شکل گیری این هویت اشاره و تصریح کرد: این مقوله در شهر مقدس قم به عنوان قلب تپنده جهان تشیع و آبروی نظام و انقلاب اسلامی از اهمیت اساسی برخوردار است.
 
صالحی منش با اشاره به این که ظاهر و سیمای شهری قم باید شایسته چنین جایگاه و موقعیتی باشد، از تلاش های صورت گرفته در زمینه بهسازی و ارتقای هویت شهری قم تقدیر کرد.
 
استاندار قم با تاکید بر آمادگی جدی استان برای همکاری با مدیریت شهری در زمینه اجرای طرح های مختلف زیباسازی و کمک کننده به جذابیت منظر شهری گفت: طرح های این حوزه باید با اولویت ورودی های شهر، هسته مرکزی و اطراف حرم مطهر طراحی و اجرایی شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcg3u9x.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما