دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : 52316
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست تيم فوتبال صباي قم:

تماشاگران قمي مشوق بازيكنان بومي صبا باشند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تيم فوتبال صباي قم گفت: بازيكنان صبا از نظر روحي و رواني آماده هستند و اميدوارم امروز تماشاگران قمي مشوق خوبي براي بازيكنان بومي باشند.
تماشاگران قمي مشوق بازيكنان بومي صبا باشند
تماشاگران قمي مشوق بازيكنان بومي صبا باشند
به گزارش قم نیوز، علی احمدی امروز اظهار کرد: ما بعد از بازی خارج از خانه هفته نخست فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران برابر آلومینیوم اراک که با یک نتیجه خوب و نمایش قابل قبول بازیکنان تیم همراه بود، سه جلسه تمرین خوب داشته‌ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمام اعضای تیم به ویژه بازیکنان از نظر روحی، روانی و جسمانی آمادگی خوب و کاملی دارند و به لطف خدا بازیکن مصدوم و محروم هم نداریم و تیم با تمام توان خود امروز با انگیزه کسب یک نتیجه مطلوب مقابل تیم نفت مسجد سلیمان قرار می‌گیرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم افزود: با پیگیری‌های مدیریت تیم، کارت تعداد دیگری از بازیکنان مد نظر کادر فنی صادر شده و بر خلاف مسابقه با آلومینیوم سازی اراک در این دیدار یک تمی کامل داریم و با امید به حمایت تماشاگران خوب و خونگرم هم‌استانی به میدان خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: از دوستانی که در این چند سال شعار می‌دادند تیم صبا باید از مربیان و بازیکنان بومی باشد، انتظار داریم از این بازی به حمایت همه‌جانبه از صبا بپردازند، تماشاگران هم حضور پررنگی در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم داشته باشند تا با حمایت آنها انگیزه بازیکنان هم افزایش پیدا کند.

احمدی در پاسخ به این سئوال که آیا بهتر نبود بازی‌های خانگی صبا در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شد؟ تصریح کرد: این ورزشگاه هنوز شرایط لازم را برای این بازی‌ها ندارد، ضمن اینکه چمن مصنوعی هم هست و مساعد بازی‌ نیست ولی اگر بازی‌ها آنجا انجام شود برای حضور پرتعداد تماشاگران هم‌استانی بهتر است.

گفتنی است: مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت مسجد سلیمان از هفته دوم نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از ساعت 19:15 دقیقه امروز به میزبانی شاگردان ناصر بختیاری‌زاده در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3w9n.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما