پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 30356
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم
سرپرست اداره كل حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم خبرداد:

آمادگي كامل مديريت شهري در كنترل مناسب امور ترافيكي در ايام نيمه شعبان و رحلت امام خميني

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره كل حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از آماگي كامل مديريت شهري در كنترل مناسب امور ترافيكي در ايام نيمه شعبان و سالگرد رحلت امام خميني(ره) خبرداد.
آمادگي كامل مديريت شهري در كنترل مناسب امور ترافيكي در ايام نيمه شعبان و رحلت امام خميني
به گزارش قم نیوز، صفوي با بيان اينكه مطابق مصوبات و بازديدهاي ميداني صورت گرفته در اين خصوص تمهيدات لازم جهت ايام نيمه شعبان و ۱۴ و۱۵ خرداد انديشيده شده است، اظهار داشت: كليه پاركسوارها، پاركينگ ها و سيستم حمل و نقل عمومي در اين ايام بطور آماده باش در خدمت زائران و مجاوران شهر كريمه اهل بيت مي باشند.

وي با اشاره به تدارك وسائط نقليه عمومي در راستاي تسهيل در عبور و مرور زائران و مجاوران افزود: ۳۱۰ دستگاه اتوبوس و ميني بوس، بيش از ۲ هزار دستگاه تاكسي و ون و تعداد۸ پاركينگ در سطح شهر و محدوده مسجد مقدس جمكران كه ظرفيتي بالغ بر ۳۸ هزارو دويست خودرو اعم از اتوبوس و سواري را پوشش مي دهد از جمله اقدامات ترافيكي شهرداري قم در اين ايام مي باشد.

صفوي بابيان اينكه سيستم حمل و نقل عمومي در اين ايام در بلوار پيامبر اعظم و بلوار ظهور متمركز مي باشد گفت: سيستم حمل و نقل عمومي در محدوده داخل شهر نيز با توان كافي و نظارت مستمر آماده خدمت رساني مي باشد و شهرداري از تمامي ظرفيت هاي خود در راستاي جلوگيري از ايجاد هر گونه خللي در سيستم حمل و نقل عمومي درون شهري استفاده مي كند..

سرپرست اداره كل حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم در ادامه با بيان اينكه خدمت رساني مطلوب توسط مديريت شهري و مسئولان در گرو همكاري و همياري هر چه بيشتر شهروندان است افزود: جا دارد از مردم منطقه جمكران به دليل مهمان نوازي از زائران و تحمل محدوديت هاي ترافيكي در اين ايام قدرداني و تشكر نمائيم.

وي در ادامه هدايت ترافيكي در طول مسير را مورد توجه قرار داد و بيان کرد: هدايت مسير توسط تابلوهاي ترافيكي مشخص گرديده و زائران مي توانند با توجه به اين علائم نسبت به تعيين مسير اقدام نمايند و همچنين ضمن توقف در پاركينگ ها و پاركسوارها از طريق تاكسي و اتوبوس به نزديك‌ترين نقطه مسجد مقدس جمكران دسترسي خواهند داشت.

شيايان ذكر است در اين ايام بلوار ظهور و قسمت هايي از مسير بلوار پيامبر اعظم مسدود بوده و توسط تاكسي و اتوبوس سرويس دهي مي شوند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg3w9w.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما