شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 42236
منبع : خبرگزاری ایسنا
سرپرست دانشگاه خبرداد:

راه اندازی مرکز قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی/کاربردی سازی علوم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با تصویب هیات امنا دانشگاه، مرکز قرآن و عترت دانشگاه در نمودار سازمانی ایجاد و راه اندازی شد.
راه اندازی مرکز قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی/کاربردی سازی علوم
به گزارش قم نیوز، دکتر محمدحسین امید در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در قم گفت: مرکز قرآن و عترت این دانشگاه راه اندازی شده که علاوه بر برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای قرانی در ستاد دانشگاه، فعالیتهای قرانی واحدهای استانی و مراکز علمی کاربردی را نیز مدیریت و پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی توجه به فعالیت های قرآنی در کشور روز به روز توسعه بیشتری یافته است، افزود: این دانشگاه درحال برنامه ریزی برای کاربردی سازی علوم قرآنی و دروس معارف است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: تلاش میکنیم در این دانشگاه علوم قرآنی و دروس معارف را متناسب با نیازهای جامعه و مشاغل مختلف کاربردی سازی کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی-کاربردی، دکتر امید خاطرنشان کرد: به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی دروس معارف و قرآن در این دانشگاه کاربردی می شود و این برنامه از سال جاری به صورت آزمایشی در چند مرکز دانشگاه اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم  کاربردی سازی علوم قرانی و دروس معارف را از سال آینده در تمامی مراکز این دانشگاه اجرایی کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg3x9t.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما