يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 30266
گزارش قم نیوز از حواشی جلسه شورای شهر

شهرداری را چه کسی اداره می‌کند؟!

قم نيوز : قم نیوز: یک صد و بیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در حالی برگزار شد که شورا برای نخستین بار نه شاهد حضور شهردار و نه شاهد حضور سرپرست شهرداری بود.
شهرداری را چه کسی اداره می‌کند؟!
به گزارش قم نیوز، یک صد و بیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در حالی برگزار شد که شورا برای نخستین بار نه شاهد حضور شهردار و نه شاهد حضور سرپرست شهرداری بود.

شاید اولین نکته‌ای که به ذهن می‌رسد این است که در شرایط فعلی وضعیت امور در شهرداری قم چگونه اداره می‌شود چراکه نه شهرداری وجود دارد و نه سرپرستی!

یکی از حواشی امروز شورا بررسی لایحه‌ای مربوط به اخذ مساعدت در تمدید مصوبه مربوط به تعرفه آموزشگاه‌های آزاد در اماکن مسکونی بود که یکی از اعضای شورا که خود دارای یکی از این مراکز است به حمایت از این لایحه پرداخت هرچند در ابتدای کلام خود این موضوع را بیان کرد و گفت بی‌طرفانه حمایت می‌کند اما حمایت از این لایحه از طرف شخصی که خود منافعی در این موضوع دارد بدون انگیزه نیست.

اعتراض مسگری از عدم دعوت وی به جلسه مربوط به بررسی قرارداد مربوط به پروژه مترو قم حاشیه دیگر جلسه امروز بود.

مسئله‌ای که مدتهاست خبرنگاران را در شورای شهر آزار می‌دهد و گاهی موجب شده مصوبات شورا را به اشتباه یادداشت و در نتیجه در اختیار مردم قرار دهند این است که دسترسی به صفحه نمایش برای خبرنگاران پس از تغییر دکوراسیون داخلی سالن جلسات شورا وجود ندارد.




البته ناگفته نماند از حدود دو هفته گذشته یک مانیتور که در تصویر مشاهده می‌کنید به میز کوچک خبرنگاران افزوده شده اما باید همچنان منتظر بمانیم تا شاید برای حل این مشکل اتفاقی بیفتد!

نکته دیگر جلسه امروز این بود که بر خلاف چند هفته گذشته جلسه زود‌تر از موعد مقرر یعنی ساعت ۱۰ پایان یافت این به دلیل یکنواختی لوایح خصوصا لوایح کمیسیون امورزیربنایی بود؛ تا جایی که برخی خبرنگاران پیش از پایان جلسه سالن را ترک کردند.

جلسه امروز شورا شاید کم خبر‌ترین جلسه چندماه اخیر بود و در حالی که نماینده‌ای از شهرداری در جلسه حضور نداشت پایان یافت. حال باید منتظر بود تا ببینیم وعده بیاتی مبنی بر اعلام حکم صلاحیت باقری شهردار جدید قم در دو سه روز آینده محقق می‌شود یا نه!

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcg3x9w.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما