يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 29286
با حضور وزیر اطلاعات انجام می‌شود

برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین در قم

قم نيوز : قم نیوز: همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین با حضور حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات و چند تن از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام پنج‌شنبه ۱۴ اسفند در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود.
برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حجت‌الله نیکی‌ملکی اظهارداشت: به‌دنبال ابلاغیه رهبر معظم انقلاب در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کمیسیون‌های مطالعاتی اسلامی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نام تصمیم گرفت تا همایشی علمی را به همین منظور برگزار کند.

وی افزود: در این همایش چهار محور کلی آسیب شناسی مقاومت‌پذیری اقتصاد ایران از منظر دینی، راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی از منظر دین، الزامات ساختاری اقتصاد مقاومتی از منظر منابع دین و وظایف مردم و نهاد‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد بحث قرار می‌گیرد.

دبیر همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین، نهادهای مشارکت‌کننده در برگزاری این همایش را مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه قم، استانداری قم، شهرداری قم و دیگر نهادهای علمی و پژوهشی عنوان کرد و گفت: مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه مهم‌ترین نهاد مشارکت‌کننده در برگزاری این همایش بوده و مقالات بسیار خوبی نیز از این نهاد به دبیرخانه همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین رسیده است.

وی زمان برگزاری این همایش را پنجشنبه ۱۴ اسفندماه سال جاری ذکر کرد و گفت: سخنران افتتاحیه این همایش حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات بوده و از دیگر مهمانان شاخص این برنامه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و آیت‌الله دری نجف‌آبادی هستند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg3x9x.ak9y74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما