شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 31986
طی هفته گذشته صورت گرفت

انجام بیش از ۱۳۰۰ ماموریت از سوی اورژانس قم

قم نيوز : قم نگار: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: مجموع تماس‌های برقرار شده با اورژانس قم طی هفته گذشته منجر به انجام هزار و ۳۴۶ ماموریت شد.
انجام بیش از ۱۳۰۰ ماموریت از سوی اورژانس قم
به گزارش قم نگار، محمدرضا حسنی با اشاره به عملکرد اورژانس قم طی هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ ۱۷ مرداد ماه تا ۲۴ مرداد ماه ۸ هزار و ۱۷۲ تماس با اورژانس قم برقرار شد که از مجموع این تماس‌ها یک‌هزار و ۳۴۶ منجر به ماموریت شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده در این مدت یک‌هزار و ۱۰۰ ماموریت شهری و ۲۴۶ مورد دیگر نیز ماموریت‌های جاده‌ای بوده است.

وقوع ۴۷۳ سانحه رانندگی طی هفته گذشته در قم
حسنی با اشاره به آمار حوادث ترافیکی گفت: طی این مدت ۴۷۳ سانحه رانندگی به وقوع پیوست که با ۳۸۳ ماموریت شهری و ۹۰ ماموریت دیگر جاده‌ای بوده است.

وی مجروحان این حوادث را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در سوانح رانندگی ۶۰۵ نفر مجروح شدند که ۱۷۹ نفر از آنها به صورت سرپایی در محل حادثه خدمات درمانی را دریافت کردند و ۴۲۶ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مجروح شدن ۳۸۸ نفر در حوادث موتورسیکلت‌سواران
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ماموریت‌های مرتبط با موتورسیکلت سواران را ۳۲۴ مورد اعلام کرد و گفت: در این حوادث ۳۸۸ نفر مجروح شدند.

حسنی افزود: ۱۳۷ نفر از مجروحان حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۲۵۱ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از حوادث این مدت برخورد پراید با سمند را از جمله حوادث این مدت ذکر کرد و ادامه داد: این حادثه در جاده پردیسان به ورجان روی داد که با مجروح شدن هفت نفر همراه بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برخورد پراید با خودروی MVM را از دیگر حوادث این مدت دانست و افزود: در این حادثه که محور کهک به میم روی داد، هفت نفر مجروح شدند.

حسنی به برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر اشاره کرد و افزود: در این حادثه که در جاده حاجی‌آباد به سراجه روی داد، چهار نفر مجروح شدند.

وی یادآور شد: برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در میدان نبوت نیز منجر به مجروح شدن پنج نفر دیگر شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg3y9w.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما