دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 32976
مدیر کل ورزش و جوانان قم خبر داد:

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در قم خبر داد.
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، حسن عابدی اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با مشارکت دستگاه‌های استانی و به همت اداره کل ورزش و جوانان استان قم این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش و در راستای طرح توسعه ورزش همگانی برگزاری این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در دستور کار قرار گرفت و روز جمعه ۱۷ مهر اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: مسیر این همایش پیاده روی همانند همایش‌های پیشین از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران خواهد بود و مراسم پایانی این همایش نیز در انتهای مسیر در مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

عابدی بیان داشت: به منظور تشویق شهروندان به حضور در این همایش پیاده روی خانوادگی جوایز و هدایایی از سوی نهادهای استانی و موسسات خصوصی و دولتی در نظر گرفته شده است که در پایان این همایش به قید قرعه به حاضران اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: شهروندانی که مایل به حضور در این همایش بزرگ هستند باید کد ملی به همراه نام و نام خانوادگی خود را به سامانه‌ای که اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای این منظور در نظر گرفته و در سایت رسمی این اداره کل موجود است ارسال کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی خاصی از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای این ایام در نظر گرفته شده است که در نشست خبری با اصحاب رسانه در روز سه شنبه ۱۴ مهر شرح داده خواهد شد.

عابدی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان قم به دنبال توسعه همگام ورزش همگانی و قهرمانی است و با توجه به نگاه وزارت ورزش و جوانان به مقوله ورزش همگانی، تمرکز ویژه‌ای بر روی این موضوع دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg3y9w.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما